رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 545990

نغمه‌های دلنشین او تا ابد در یادها خواهد ماند/ ۲ پیام تسلیت برای درگذشت عبدالوهاب شهیدی

ساعت 24-سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و محمد اله‌یاری مدیر کل دفتر موسیقی در پیام‌هایی درگذشت عبدالوهاب شهیدی را تسلیت گفتند.

در پی درگذشت عبدالوهاب شهیدی خواننده پیشکسوت نسل طلایی موسیقی ایران، سید مجتبی حسینی در پیامی نوشت: «استاد عبدالوهاب شهیدی مهارت و معرفت را به غایت در هنر موسیقی جاری کرد و با دغدغه جانانه برای همه ابعاد اثر موسیقی که هر یک نقشی هماهنگ و همساز در اثر دارد، شخصیت هنری متمایزی یافت. استاد عبدالوهاب شهیدی خواننده و نوازنده توانمند و برجسته ایران است که با شناخت دقیق و عمیق از شعر، آواز و تصنیف می‌خواند.

استاد شهیدی آثار و تصنیف‌های ماندگاری را برای موسیقی ایران و ایران به یادگار گذاشت و با آثارش و همراهی و همدلی با هنرمندان شاخص موسیقی در دهه‌های گذشته در تاریخ موسیقی و هنر این سرزمین را نقشی خوش زده است. درگذشت هنرمند گرانقدر و بی‌بدیل موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی را به خانواده بزرگوارش، هنرمندان و مردم دوستدار موسیقی تسلیت می‌گویم. نام و یادش همیشه به نیکی در فرهنگ و هنر ایران باقی است.»

محمد اله‌یاری نیز در پیام تسلیت خود آورده است: «درگذشت هنرمند ارزشمند موسیقی ایران استاد عبدالوهاب شهیدی، ضایعه‌ای بزرگ و ناراحت کننده است.

مرحوم شهیدی دارای منشی بزرگوارانه در زندگی اجتماعی خود بود و در عمر پرتلاش هنری خود، آوازهای زیبایی خلق کرد و اکنون به جاودانگی پیوست، اما نغمه‌های دلنشین او تا ابد در یادها خواهد ماند.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده بزرگ ایشان و تسلیت به جامعه موسیقی کشور به خاطر از دست دادن این استاد پیشکسوت، از درگاه خداوند برای این خواننده و نوازنده کشورمان، علو درجات و همنشینی با ابرار و نیکان را مسئلت می‌کنم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها