رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 553678

چگونه ظرف یک سال پولدار شویم؟

رپورتاژ تبلیغی / همانطور که می‌دانید پس انداز کردن پول و صرفه‌جویی در هزینه‌های روزانه بسیار سخت است اما لازم به ذکر است که هر شخصی برای آینده‌ی خود لازم است که این سختی را به‌جان بخرد تا آینده‌ی راحت تر و پرپولی داشته ‌باشد. پس اگر از این لحظه شروع به پس انداز کنید و در هزینه‌ها صرفه جویی کنید، تا سال آینده پول بیشتری نسبت به امسال دارید.

div>

چگونه ظرف یک سال پولدار شویم؟

روش‌های زیادی وجود دارد که شما تا یک‌سال آینده پولدارتر از امسال شوید اما بستگی به خودتان دارد که از این روش‌ها استفاده کنید یا خیر! اما نکته قابل توجه این است که شما شروع به تلاش کردن می‌کنید حتی اگر هم شکست بخورید نباید دلسرد و ناامید شوید، چرا که هر شکست مقدمه‌ی یک پیروزی است و باید از این شکست درس بگیرید و استفاده کنید تا در آینده نیز بتوانید پولدار شوید و به آینده‌ای بی دغدغه برسید.

اما چگونه ظرف یکسال پولدار شویم؟

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

اولین و بهترین راه این است که در خرج کردن صرفه‌جویی کنید و یعنی سعی کنید خرج‌هایی که هزینه‌ی بالایی دارند را از زندگی‌تان حذف کنید برای مثال ممکن است شما هزینه‌های اضافی‌ای برای لبتاب خود داشته باشید که باید این هزینه‌ها را حذف کنید. اما این مورد برای زمانی است که این هزینه صرف موارد کم ارزش و کم اهمیت می‌شود و بهتر است این هزینه‌ها برای زمان‌های ضروری پس‌انداز شود. برای مثال ممکن است شما در آینده مجبور به خرید وسیله‌ای شوید که هزینه بسیار زیادی دارد و از طرفی دیگر وجود آن ضروری است. شما در این حلت اگر پس اندازی نداشته باشید و توان خرید آن را نداشته باشید ممکن است به مشکل برخورد کنید. پس در نظر داشته باشید که بهترین راه برای بهتر شدن وضعیت مالی، کاهش و یا حتی حذف هزینه‌های اضافی و کم کاربرد است.

شرایط خرج کردن را محدود کنید.

همانطور که گفته‌شد همواره سعی کنید که خرج‌های بی مورد را کم کنید که یکی از ساده‌ترین راه‌ها این است که اگر حس می‌کنید بیرون رفتنتان باعث خرج‌های بی موردتان می‌شد سعی کنید از بیرون رفتن‌های بی‌مورد پرهیز کنید و یا حتی اگر تصمیم به بیرون رفتن داشتید می‌توانید از راه دیگری استفاده کنید که آن این است که پول نقد اضافه‌تان یا حتی کارت اعتباری‌تان را با خود بیرون نبرید، زیرا در این حالت شما پولی همراه ندارید که بتوانید اقدام به خریدهای بی‌موردتان کنید یا حتی می‌توانید به اندازه نیازتان پول همراه خود ببرید؛ یعنی به اندازه‌ای که هزینه‌ی رفت و آمد داشته‌باشید.

پس انداز کنید.

هر ماه سعی کنید مبلغی از درآمدتان را پس انداز کنید همچنین مبالغی که قرار بود خرج کنید اما نگه داشتید را در صندوق پس اندازهای خود نگه دارید. اما ممکن است در این حالت حس خوبی نداشته باشید ولی شما می‌توانید این پس اندازها را در حساب بانکی‌تان بگذارید و در بلند مدت از سود پولتان استفاده کنید و یا حتی می‌توانید این پس اندازها را در بازارهای مختلف کشور شروع به سرمایه‌گذاری کنید تا چه در بلندمدت چه در کوتاه‌مدت سودی را کسب کنید که در ادامه قرار است به این موضع بپردازیم.

سرمایه‌گذاری کنید.

همانطور که گفته‌شد یکی از راه‌هایی که می‌توانید تا سال آینده پولدار شوید، سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف کشور است. امروزه با وجود تورم‌ها و کم شدن رزش پول کشور، برای حفظ ارزش سرمایه‌مان و کسب سود بیشتر بهتر است که اقدام به سرمایه‌گذاری کنیم. اما در نظر داشته باشید که بازمه‌ی ورود به این بازارها و شروع سرمایه‌گذاری این است که اطلاعات کاملی نسبت به بازارها داشته‌باشید، در غیر اینصورت ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

فروش وسایلی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

همه‌ی ما وسایل‌های زیادی داریم که مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و فقط فضایی را اشغال کرده‌اند. شما می‌توانید اقدام به فروش آن‌ها کنید که ممکن است حتی بابت فروش آن‌ها پول زیادی نصیبتان شود. پس شما می‌توانید با این کار پول چشم‌گیری بدست آورید.

مسافرت‌ها را کاهش دهید.

یکی از راه‌هایی که خیلی تاثیرگذار است این است که هزینه سفرتان را پس انداز کنید. البته این موضوع باب میل همه‌ی افراد نیست، اما اگر دقت کرده باشید برای مسافرت رفتن داخل کشور هم حداقل نیاز به 500.000تومان هزینه است که ممکن است شما بگویید این مبلغ که زیاد نیست و رفتن به سفر فقط یکبار در سال اتفاق می‌افتد که اگر بیشتر دقت کنید می‌بینید که در بلند مدت باعث افزایش سرمایه خواهد شد البته ممکن است با لغو سفر، روزهای سختی را سپری کنید اما مهم این است که در آینده‌ی نه‌چندان دور شما متوجه سرمایه زیاد خود می‌شوید و حال خوبی به شما القا می‌شود. پس در نظر داشته باشید لغو سفر و پس انداز کردن هزینه آن بمدت یکسال تاثیر بسیار زیادی بر بهبود وضعیت مالی‌مان دارد.

سخن آخر

همانطور که گفته‌شد پولدار شدن یکی از بزرگ‌ترین آرزوی همه افراد است، این امر در بلند مدت امکان رخ دادن آن بیشتر است اما در کوتاه مدت مانند یکسال بسیار سخت است. در این مقاله سعی کردیم به شما بگوییم که چگونه ظرف یک سال پولدار شویم و راه‌های عملی شدن آن چیست. اما حتما الزامی ندارد که همه‌ی این روش‌ها را پیش بگیرید، چون ممکن است برخی از این روش ‌ها با زندگی، عادات روزانه و خلق و خوی شما سازگاری نداشته‌باشد، پس پیش گرفتن این روش‌ها در زندگی به خودتان بستگی دارد. لازمه‌ی موفقیت در این روش‌ها این است که از تلاش دست نکشید و خسته نشوید و تا جایی که می‌توانید این رویه را پیش بگیرید تا نتیجه‌ی مطلوب خود را مشاهده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سرمایه گذاری به سایت بورس پرشیا مراجعه کنید

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها