رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557494

لباس شیشه ای فریبا نادری در عکس پرحاشیه! + جزییات

ساعت۲۴- فریبا نادری عکسی با استایل جدید در کنار کیک تولدش در فضای مجازی منتشر کرد. لباس حریر این خانم بازیگر که توسط کاربران شیشه ای خوانده شده است این عکس را پرحاشیه کرد!

html>
فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ است. فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری ۸ سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد. فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد.

در ادامه عکسی از فریبا نادری را با استایل جدید مشاهده می کنید.

فریبا نادری

ازدواج اول فریبا نادری با 27 سال اختلاف سن

فریبا نادری در سال 1383 وقتی 20 ساله بود با مسعود رسام کارگردان 47 ساله که اختلاف سنی آنها به 27 سال می رسید وارد یک رابطه عاشقانه شد و در نهایت این دو سال 1385 باهم ازدواج کردند.

ماجرای عشق و عاشقی فریبا نادری

بعد از آشنایی با مسعود و گذشت زمان حس می کردم که او احساس خاصی نسبت به من دارد، عاشقم شده بود و یک روز آن را بر زبان آورد و شاید خیلی های فکر می کنند من از بیماری او خبر نداشتم و تن به این ازدواج دادم اما من از سال 83 می دانستم مسعود سرطان دارد و زمانی که با او ازدواج کردم دکترها گفتند شش ماه دیگر سرطان کار خودش را خواهد کرد اما معجزه عشق و امید باعث شد تا سال 88 با سرطان بجنگد.این زوج هیچ فرزندی مشترکی نداشتند، دنا رسام دختر مرحوم رسام از همسر اولش می باشد.

فریبا نادری

ازدواج دوم فریبا نادری

8 سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال 96 با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد.

ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند 96 می باشد.

فریبا نادری

منبع : مه شو

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها