رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557600

موضع‌گیری روسیه نسبت به حادثه نفتکش‌ها در خلیج فارس

ساعت 24- سفیر و معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد در مورد حادثه حمله به نفتکش در منطقه خلیج فارس گفت: ما هنوز در حال مطالعه جزییات هستیم. بسیاری از اطلاعات متناقض و تجزیه و تحلیل ها بر مبنای حدس و گمان است و ما آنها را به طور کامل رد می کنیم.

html>

دیمیتری پولیانسکی چهارشنبه شب در نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد حمله به نفتکش در سواحل عمان گفت: ما باید حقایق را ثابت کنیم، باید ببینیم و نیازی به عجله در هیچ نتیجه گیری یا اقدامی نداریم بدون اینکه مدارکی از آنچه اتفاق افتاده است داشته باشیم.

پولیانسکی همچنین در مورد وضعیت افغانستان گفت: ما فکر می کنیم هم اکنون این افغان ها هستند که باید همه مشکلات خود را برطرف کنند و بفهمند که از کشورشان چه می خواهند و چگونه می خواهند این کشور را توسعه دهند.

به دنبال اتهامات واهی آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر به ایران در مورد حمله به نفتکش در سواحل عمان، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل درباره تلاش های مشکوک اخیر برای ایجاد حوادث ساختگی دریایی در خلیج فارس و فراتر از آن هشدار داد و خواستار متوقف شدن چنین اعمال غیر مسئولانه و زیان بار برای امنیت و ثبات منطقه شد.

ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نامه ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل ادعاهای سه کشور انگلیس، رومانی و لیبریا علیه ایران را بی اساس دانست و آن را رد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها