رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565871

کمرئی خبر داد؛

واکسیناسیون ۶۰ درصدی گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال

ساعت24-سخنگوی آموزش و پرورش گفت: از گروه دانش‌آموزی گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال ۶۰ درصد ۸۵ درصد معلمان و کارکنان آموزش و پرورش واکسینه شده اند.

html>

سخنگوی آموزش و پرورش در گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش با توجه به هماهنگی‌های کاملی که با وزارت بهداشت و آموزش پزشکی دارد اقدام به بازگشایی حضوری مدارس به صورت تدریجی و برنامه‌ریزی شده کرده است.

وی ادامه داد: اقدامات مربوط به بازگشایی از همان ابتدا با هماهنگی وزارت بهداشت صورت گرفته است لذا ۸۵ درصد معلمان و کارکنان ما واکسینه شده‌اند و از گروه دانش‌آموزی هم ۶۰ درصد تا ۲۰ مهرماه واکسینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه از گروه دانش‌آموزی گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال شامل واکسیناسیون شده است، افزود: به تدریج این گروه به صورت کامل واکسینه خواهند شد، از ابتدای مهرماه در مناطق روستایی و در مناطق کم جمعیت بازگشایی انجام شد و الان سه الی چهار و نیم میلیون نفر در زمره گروهی قرار گرفتند که می‌توانند فعالیت حضوری داشته باشند البته این موضوع شامل مناطق روستایی می‌شود.

کمرئی بیان کرد: این موضوع شامل مدارس کم جمعیت می‌شود و بر اساس گروه بندی به تدریج مدارس به صورت حضوری فعالیتشان را آغاز خواهند کرد، نیمه دوم آبان ماه فرایندی است که با شرایطی که در کشور حاکم خواهد شد و دریافتی که از مراجع بهداشتی خواهیم داشت بازگشایی را با وسعت بیشتر انجام خواهیم داد، اما در این زمینه تابع سیاست‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم، روند فعالیت حضوری را با توجه به دستورالعمل‌هایی که صادر می‌شود کند و یا تند خواهیم داشت.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها