رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 565980

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الهلال

ساعت24- تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امشب به مصاف الهلال عربستان می‌رود که در هفته‌های گذشته به صورت مخفیانه بازی کرده است و احتمالا نسبت به بازی با استقلال تاجیکستان تغییر زیادی در ترکیب ندارد.

html>

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۱:۳۰ امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان بازی می‌کند.

این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شود که پرسپولیس همانند فصل گذشته نتوانسته در خانه خود میزبان حریفانش باشد. کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور عربستان را به عنوان میزبان مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال انتخاب کرد تا سرخپوشان ایران برای دیدار با الهلال راهی ریاض شوند.

علاوه بر این، عربستانی‌ها که لیگ داخلی خود را هم با حضور تماشاگران برگزار می‌کنند و تیم ملی این کشور برابر ژاپن و چین از حمایت صد درصدی هوادارانش بهره برد، در لیگ قهرمانان آسیا هم تماشاگران را به ورزشگاه اضافه کردند. طبق اعلام رسانه‌های سعودی، بازی پرسپولیس - الهلال و النصر - الوحده با حضور هواداران در ورزشگاه برگزار می‌شود تا شب سختی در انتظار پرسپولیس و الوحده باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از یک ماه قبل پیش بینی چنین شرایطی را کرده بود، تیمش را در قرنطینه کامل تمرین داد تا حریف سرسخت عربستانی با کمترین اطلاع از وضعیت فنی سرخ‌ها کار خود را پیش ببرد.

یحیی برای بازی با الهلال عربستان تصمیم گرفت دیدارهای تدارکاتی داخلی را دور از چشم اهالی رسانه برگزار کند تا کمتر کسی بتواند ترکیب پرسپولیس را در یک چهارم نهایی تشخیص دهد.

با این حال عملکرد سرمربی پرسپولیس که همواره سعی کرده دور از تنش تیمش را برای بازی‌های مهم و حساس آماده کند معمولاً ثابت بوده است. یحیی به ندرت حریف خود را با تغییرات گسترده در ترکیب خود سورپرایز می‌کند و برای بازی امشب هم احتمالاً یک تغییر در خط حمله نسبت به بازی با استقلال تاجیکستان داشته باشد.

گل محمدی در این بازی حامد لک را در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار می‌دهد. سرمربی پرسپولیس به مدافعان خود نسبت به دیدار با استقلال تاجیکستان نیز دست نمی‌زند. سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی و سعید آقایی بازیکنانی هستند که به احتمال زیاد برای پرسپولیس مقابل الهلال در خط دفاع بازی خواهند کرد.

این در حالی است که خریدهای تابستانی این تیم نظیر علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی نیز آماده هستند اما سرمربی پرسپولیس ترجیح می‌دهد استحکام خط دفاعی خود را با ایجاد ثبات در بین آنها رقم بزند.

پرسپولیس در خط میانی نیز بار دیگر به میلاد سرلک و رضا اسدی اعتماد می‌کند. ضمن اینکه امید عالیشاه، وحید امیری و مهدی ترابی نیز جلوتر از این دو بازیکن مرکزی برای عیسی آل کثیر موقعیت گلزنی ایجاد خواهند کرد.

آل کثیر در حالی امید اول گلزنی پرسپولیس مقابل الهلال محسوب می‌شود که در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان روی نیمکت نشسته بود اما حالا کادر فنی پرسپولیس تصمیم به استفاده از آل کثیر گرفته است تا او با دوندگی خود بتواند دروازه الهلال را باز کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها