رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566020

نحوه جابجایی مبلمان سنگین در باربری اهواز

رپورتاژتبلیغی/با رعایت نکات زیر میتوانید در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل اهواز به راحتی عبور کنید.

ط
html>

مدت زمان مطالعه: 15 دقیقه

با رعایت نکات زیر میتوانید در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل اهواز به راحتی عبور کنید.

اسباب کشی یکی از مواردی است که خیلی دشوار می باشد. اما در باربری اهواز با وجود رعایت بعضی از اصول و راهکارها میتوان اسباب کشی را آسان کرد.

جابجایی اثاثیه سنگین عموماً دردسر ساز است. عرق می کنید ، ممکن است با پشت خود فشار دهید و باید از دوستان خود کمک بگیرید. به دست آوردن یک اثاثیه جدید پیچیده و بی پاداش است زیرا می دانید که باید آن را حمل کنید. با این حال ، جابجایی یک مبلمان سنگین با تکنیک های مناسب چندان سخت نیست.

بهترین چیزی که در حمل بار اهواز میتواند کمک کند ایجاد یک اسباب کشی بدون دغدغه است.

جابجایی مبلمان سنگین با استفاده از لغزنده

1.روی کشویی مبلمان سرمایه گذاری کنید.

می توانید اسلایدرهای اندازه مناسب را در فروشگاه یا کالای خانگی خود خریداری کنید.

اگر قصد دارید مبلمان خود را روی فرش یا چمن جابجا کنید ، باید اسلایدرهای مخصوص این حرکت را خریداری کنید. در حمل اثاثیه منزل اهواز به راحتی از این محصول برخوردار شوید.

2.لغزنده های خود را زیر گوشه مبلمان قرار دهید.

هر گوشه را بلند کرده و یک نوار لغزنده در زیر قرار دهید تا لبه صاف به سمت زمین باشد. این امر اصطکاک را کاهش داده و حرکت را بسیار آسان تر می کند.

3.مبلمان را فشار دهید.

هنگامی که لغزنده ها را در گوشه مبلمان دارید ، می توانید شروع به فشار دادن آن کنید. داشتن یک نفر دیگر برای اطمینان از این که مبلمان بهم نمی ریزد مفید خواهد بود. مبلمان را از قسمت پایین تر به سمت بالا فشار دهید تا خطر واژگون شدن به حداقل برسد. اصطکاک با کشویی تقریباً از بین می رود و مبلمان باید خیلی راحت جابجا شوند. در باربری اهواز کارکنان ما آماده ارائه خدمت می باشند.

نحوه جابجایی مبلمان سنگین در باربری اهواز

استفاده از تجهیزات اضافی برای جابجایی مبلمان

1.از آویز شانه استفاده کنید.

منظور از آویز شانه این است که: این ها بندهایی هستند که به شانه های شما متصل می شوند و به کاهش وزن از پشت کمک می کنند. آنها به شما کمک می کنند تا از گروه های عضلانی قوی خود استفاده کنید و در عین حال به شما اهرم بیشتری می دهند. یک آویز شانه را میتوانید به صورت آنلاین خریداری کنید.

2.از پتوهای متحرک استفاده کنید.

به جای کشویی ، می توانید از پتوهای متحرک که عموماً برای ایمن نگه داشتن مبلمان در حین حرکت استفاده می شوند نیز استفاده کنید.

جابجایی پتوها شبیه به کشویی است ، اگرچه کل پتو را زیر مبلمان قرار می دهید. هنگامی که کل پتو زیر مبلمان قرار دارد ، می توانید پتو را به سمتی که می خواهید حرکت دهید بکشید. در حمل بار اهواز کارکنانی دارد خبره که میتوانند کمک فراوانی به شما بدون هیچ دردسری انجام دهند.

مبلمان باید همراه آن بچرخد. این بسیار آسان تر از تلاش برای بلند کردن همه ی مبل است.

در صورت نیاز به جابجایی اثاثیه سنگین به طبقه بالا می توانید دسته ای از پتوهای متحرک را تا کرده و در هر پله قرار دهید تا پله های شما به یک سطح شیب دار موقت تبدیل شود.

پس از انجام این کار ، می توانید یک پتو دیگر زیر مبلمان قرار دهید و لبه را بکشید تا مبلمان را از پله ها به سمت بالا حرکت دهید.

اگر مراحل شما بسیار تند است ایده خوبی است که یک نفر پشت مبلمان را ثابت نگه دارید.

3.از یک چهارچرخ متحرک استفاده کنید.

بسته به نوع اثاثیه ای که جابجا می کنید ، یک کامیون دستی یا یک چهارچرخ متحرک مربع می تواند گزینه های خوبی باشد.

حمل اثاثیه منزل اهواز این خدمت را هم برای شما ارائه میدهد.

کامیون دستی قطعه ای از تجهیزات متحرک فلزی است که به صورت ایستاده با چرخ در قسمت پایین قرار دارد. دسته در بالا و سکویی برای نگهداری مبلمان در پایین توسط چرخ ها قرار دارد.

عروسک های متحرک سکوهای مربعی کوچک با چهار چرخ هستند. می توانید عروسک های متحرک با اندازه های مختلف پیدا کنید.

از یک کامیون دستی برای جابجایی مبلمان با چرخاندن سکو در زیر اثاثیه ای که سعی می کنید جابجا کنید استفاده کنید. یک کامیون دستی برای قفسه های کتاب ، میزها و کمدهای کوچکتر به خوبی کار می کند.

باربری اهواز باربری های ایمنی دارد و به شما اطمینان میدهد که بدون هیچ ضربه ای به اسباب شما آنها را حمل و جابجا می کند.

مبلمان را به کامیون دستی تکیه داده و دسته را به سمت خود کج کنید. مبلمان با کامیون دستی تکیه می کند و می توانید آن را در اطراف بچرخانید. این بسیار راحت تر از فشار دادن به آن است.

در مورد کامیون های دستی بسیار مراقب باشید. اگر سعی کنید یک مبلمان بزرگ را جابجا کنید ممکن است سقوط کرده و شما را خرد کند. قدرت شما در راست نگه داشتن مبلمان خواهد بود.

داشتن دوستی که به شما کمک می کند مبلمان را بردارید ، فرایند حمل آن را بر روی چهارچرخ آسان تر می کند.

4.یک مجله براق زیر گوشه ها قرار دهید.

مجلات براق در حمل بار اهواز می توانند به کاهش اصطکاک با کف کمک کنند و به شما اجازه می دهند کل مبلمان را بکشید. شما به کف آسیب نمی رسانید و وزن مبلمان را تقریباً به اندازه آن احساس نمی کنید. با این حال ، احتمالاً مجله را از بین خواهید برد.

داشتن فردی که به شما کمک می کند هر گوشه ای از مبلمان را در هنگام قرار دادن مجلات بالا بیاورید ، این روند را بسیار ساده تر می کند. همچنین می توانید مجلات را روی زمین قرار دهید ، گوشه ها را خودتان بلند کرده و سپس مجله را با استفاده از پای خود به زیر گوشه فشار دهید.

نحوه جابجایی مبلمان سنگین در باربری اهواز

بارگیری مبلمان سنگین به صورت دستی

1.از یک روش بالا و پایین استفاده کنید.

برای استفاده از این روش به دو نفر نیاز خواهید داشت ، اما اگر مجبور باشید وسایل بزرگ مبلمان را مانند یک کمد بزرگ یا قفسه کتاب به صورت دستی جابجا کنید کارکنان ما در حمل اثاثیه منزل اهواز به خوبی کار می کنند.

مبلمان را به عقب بچرخانید به طوری که یک نفر قسمت بالای آن را حمل کند در حالی که طرف دیگر در پایین و شخص دوم قسمت پایین را حمل کند.

این زاویه را هنگام حرکت حفظ کنید.

به این ترتیب هنگامی که آماده تنظیم اثاثیه هستید ، لازم نیست مبلمان را تا انتها بلند کنید. همچنین راحت تر با زاویه پله ها هماهنگ می شود.

پیشنهاد مطالعه : مقاله هایی که در سایت وجود دارد.

2.هنگام بلند کردن مبلمان از زانو و باسن خم شوید.

از پایه و پاهای خود برای بلند کردن مبلمان سنگین استفاده کنید نه اینکه از کمر خم شوید و از پشت برای بلند کردن استفاده کنید.

اگر سعی کنید از پشت خود استفاده کنید ، واقعاً می توانید به خودتان صدمه بزنید. ران های شما قوی هستند و کمتر مستعد آسیب هستند.

باربری اهواز بدون هیچ آسیبی اینکار را انجام میدهند.

3.صندلی ها را به گوشه ها وصل کنید.

صندلی را به پهلو به شکل L بچرخانید. این باعث می شود صندلی از طریق درها و گوشه های تیز بسیار راحت تر شود.

جابجایی اثاثیه سنگین به اندازه کافی دشوار است بدون آنکه مجبور باشید از طریق درها با آزمون و خطا مانور دهید.

ابتدا پشتی صندلی را از طریق در یا گوشه درب حرکت دهید و سپس دور قاب درب بچرخانید تا به راحتی از آن عبور کند.

اگر در مورد نحوه خم شدن از باسن خود گیج شده اید ، با چمباتمه زدن شروع کنید. با استفاده از پاها مبلمان را از حالت چمباتمه بلند کنید تا شما را به سمت بالا حرکت دهند.

حمل بار اهواز به صورت کاملا ایمن وسایل شما را جابجا میکنند.

4.پاها را از میزهای سنگین و کشوها را از کمد جدا کنید.

هرچه بتوانید مبلمان را قبل از جابجایی بسازید ، بهتر است.

برداشتن پاها از یک میز سنگین باعث می شود که آن را خیلی سخت نگیرید. اگر می توانید جدول را به بخش های جداگانه تقسیم کنید ، هر بخش را یکی یکی حرکت دهید.

جدا کردن یک مبلمان به اجزای سازنده همیشه یک تاکتیک خوب است. قبل از جابجایی هر کشو را از کمد جدا کنید. به این ترتیب می توانید کشوها را به صورت جداگانه حمل کرده و سپس برای خود کمد برگردید.

5.قبل از جابجایی همه چیز را از قفسه کتاب خارج کنید.

تلاش برای جابجایی قفسه کتاب پر از کتاب یک کار بسیار چالش برانگیز خواهد بود. این بسیار سنگین تر خواهد بود و شما باید نگران تعادل درست قفسه کتاب باشید تا چیزی از بین نرود.

برای حذف کتابها وقت بگذارید. این امر در طولانی مدت در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند.

برای راهنمایی بیشتر و یا در صورت هرگونه سوالی با ما تماس بگیرید.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها