رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566801

بارش شدید باران در نیمه شمالی کشور

ساعت24-رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش شدید باران همراه با رعدوبرق و وزش باد در نیمه شمالی کشور، از کاهش محسوس دما در این نقاط و بارش برف در ارتفاعات البرز خبر داد.

html>

صادق ضیاییان، اظهار کرد: امروز (۲ آبان) با عبور امواج تراز میانی، در ارتفاعات استان‌های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، با نفوذ جریانات شمالی از بعدازظهر فردا و سه‌شنبه (۳ تا ۴ آبان)، کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور و بارش شدید باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، برخی نقاط آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات رشته کوه البرز رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه (۵ آبان) نیز در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش مورد انتظار است، یادآور شد: بارش در ارتفاعات البرز به‌صورت برف خواهد بود و دریای خزر نیز طی این مدت مواج ‌پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: طی سه روز آینده در برخی نقاط هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و سواحل دریای عمان رگبار و رعدوبرق ‌پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۳ آبان) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در اواخر وقت نیمه ابری با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۴ آبان) نیمه ابری و در بعدازظهر همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲ و ۳ آبان) اهواز با بالاترین دما، ۳۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان‌ کشور است همچنین ‌طی این مدت پیش‌بینی می‌شود دمای هوای شهرکرد به ۲- و ۳- و دمای هوای همدان به نیز به ۰ و ۱- درجه سانتیگراد برسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها