رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 583227

فال روزانه دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

ساعت۲۴-مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید.

فال
html>

فال شخصی برای متولدین ۵ اردیبهشت :

امسال موقعیت های فوق العاده ای را سر راه شما قرار خواهد داد، اما رقیب های دیگری هم خواهید داشت و باید برای بهره بردن از این موقعیت ها سریع عمل کنید و به دیگران اجازه ندهید آنها را از شما بگیرند. سرمایه گذاری هایی که در گذشته انجام داده اید به ثمر خواهند نشست. امسال زمان بسیار خوبی برای انجام کارهایی که دوست دارید و از آنها لذت می برید خواهد بود و شاید حتی بتوانید با انجام این کارها درآمد چشمگیری داشته باشید که خودتان هم انتظارش را ندارید. دوستی ها و روابط شخصی و حرفه ای که در امسال آغاز می کنید برایتان از هر لحاظ مفید و ارزشمند خواهند بود. اگر شخص جدیدی امسال وارد زندگیتان شود احتمال اینکه همان شریک زندگیتان باشد بسیار زیاد خواهد بود. خرداد، شهریور، آبان و بهمن مهم ترین ماه های سال هستند.


فال روزانه متولدین فروردین

شما گاهی ترجیح می دهید که سر خودتان را با ریزه کاری های به ظاهر بی اهمیت زندگی سرگرم کنید و چشمتان را به روی چالش های بزرگ و سختی های آن ببندید، اما اکنون زمان خوبی برای پرت کردن حواس خودتان نیست و باید با مشکلاتتان روبرو شوید؛ شاید لازم باشد در وضعیت حرفه ای خود تجدید نظر کرده و شغل جدیدی را برای خود انتخاب کنید. با وجود این که همه شما را به عنوان فردی خلاق می شناسند، در حال حاضر انگار چیزی جلویتان را گرفته است. شما انرژی کافی برای دنبال کردن برنامه هایتان را دارید ، ولی از این وحشت دارید که مبادا ایده هایتان به اندازه کافی خوب نباشند؛ کمی اعتماد به نفستان را بالا ببرید! این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت به وجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ایده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که دنیالش هستید را جایی خواهید خواند. خرید برایتان خوب است اما مراقب جیبتان باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغ شما خواهد آمد، او را همراهی کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت

تغییراتی دارند در زندگی شما به وجود می آیند و شما باید خودتان را برای آنها آماده کنید. خواه این تغییر در عقاید شما باشد و خواه اهدافی که برای زندگیتان دارید در حال تغییر باشند، باید خودتان را برای تحولاتی جدی آماده کنید. این تغییرات به احتمال زیاد ناشی از آزادی بیشتری هستند که در اختیار شما قرار گرفته و اجازه می دهند آنچه می خواهید را با خیال راحت دنبال کنید. شاید پیشرفت در وضعیت مالیتان به شما این اجازه را داده باشد و فرصت دنبال کردن خواسته هایتان را برای شما فراهم کرده باشد. فقط باید مواظب باشید مسیرتان را آگاهانه انتخاب کنید، چون بعدا دیگر فرصت بازگشت به گذشته را نخواهید داشت. صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید. منتظر نتیجه یک آزمایش هستید نگران نباشید اوضاع رو به راه است.


♊ فال امروز متولدین خرداد

شما بخش قابل توجهی از زمان و انرژی خود را صرف دیگران و خدمت رسانی به آنها می کنید و این کاملا طبیعی است که گاهی احساس خستگی کنید و توانی برایان باقی نماند. به جای این که سعی کنید خودتان را به بیخیالی بزنید و طوری رفتار کنید که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است به این نکته توجه داشته باشید که این خستگی نشانه ی آن است که یک جای کار می لنگد! مشکل کار اینجاست که زحمات و خدمات شما بیشتر اوقات نادیده گرفته می شوند و این اصلا برایتان خوشایند نیست و باعث می شود که خستگی در جانتان بماند. حالا دیگر وقت آن رسیده که رسیدگی به خودتان و نیازهایتان را نسبت به دیگران در اولویت قرار دهید. علاقمندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد، گرچه همچنان به نکته نظرات و خواسته های خود لجباز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیش برد یک هدف باری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.


♋ فال روزانه متولدین تیر

شما در مقام قضاوت عملکرد فوق العاده ای از خود نشان می دهید و قادر هستید همه ی جوانب را به دقت در نظر بگیرید. این توانایی برای شما هم یک نعمت است و هم یک دردسر، چون می تواند تصمیم گیری را برایتان دشوار کند. امروز شما با چالشی دشوار روبرو هستید و باید تصمیمات گذشته ی خود را از نظر گذرانده و در مورد درست یا غلط بودن آنها به قضاوت بپردازید. شاید این کار برایتان دشوار و خسته کننده باشد، اما برای پیشرفتتان ضروری است. اگر با مخالفت مواجه شدید انرژی خود را برای قانع کردن دیگران و همراه کردن آنها با خودتان تلف نکنید و بگذارید خودشان به خواسته خود و هروقت که خودشان می خواهند به شما بپیوندند. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد، یادتان باشد شما قرا نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مور معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط کنید، برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد


♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

این که یک نفر با تصورات قبلی شما فرق دارد و به شکلی که انتظارش را نداشته اید از زندگی شما خارج شده است به این معنی نیست که همه ی مردم غیر قابل اعتماد هستند. آدم ها عوض می شوند و روابطشان با هم نیز تغییر می کند. شاید حضور این شخص در زندگی شما دیگر برایتان خوب نبوده و حتی اثراتی منفی روی شما می گذاشته و نبودنش برای شما بهتر از بودنش باشد. این وضعیت به شما خواهد آموخت تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید و خودتان را بهتر با تغییرات تطبیق بدهید. این به نفع شما خواهد بود، چون تغییرات بیشتری، به ویژه در زمینه ی حرفه ای در پیش هستند و باید خودتان را برای آنها آماده کنید. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. به زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت های شما در مورد پروژه های جدید کاری می شود. همیشه به این فکر نکنید که تلاش های شما باید مورد توجه قرار بگیرد، به این فکر کنید که مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.


فال امروز متولدین شهریور

رها کردن عادات و عقاید قدیمی، حتی اگر مطمئن باشید که روش ها و تفکرات جدید بهتر هستند کار ساده ای نخواهد بود، اما حالا دیگر وقت آن رسیده که این کار را انجام دهید و خودتان را با تازه ها وفق بدهید و دست از گذشته بردارید. شاید صحبت کردن در رابطه با این موضوع با یک دوست صمیمی به شما کمک کند آرامش پیدا کرده و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. بهتر است امروز پیش از پذیرفتن مسئولیتی بیش از حد تواناییتان همه جوانب را در نظر بگیرید و کمی احتیاط کنید. شما در حال حاضر به دلیل شرایط کیهانی شور و هیجانی در وجود خود احساس می کنید که باعث می شود مسئولیت های سنگینی که در توانتان نیستند را به عهده بگیرید. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان است که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریع تر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن موضوع بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.


♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما همیشه به این که این همه فشار کاری آخر شما را دیوانه می کند فکر کرده اید، اما هرگز به این که ممکن است شما را مریض هم کند فکر نکرده بودید! شما خودتان را بیش از اندازه خسته کرده اید و این همه فشار و استرس کاری واقعا دارد شما را بیمار می کند. آیا واقعا آنچه در مقابل به دست می آورید ارزش این همه سختی که متحمل می شوید را دارد؟! شاید بد نباشد به فکر پیدا کردن کار دیگری باشید که این همه فشار و سختی برایتان به همراه نداشته باشد و به اندازه ی کافی به آن علاقمند باشید. بالاخره تغییراتی در زندگی شما پیش خواهند آمد که نمی توانید جلویشان را بگیرید، پس چرا خودتان آغازگر این تغییرات نباشید. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.


♏ فال روزانه متولدین آبان

چقدر از آخرین باری که بدون عذاب وجدان از انجام کارهایی که دوست دارید لذت برده اید می گذرد؟ امروز وقت آن رسیده که باری دیگر به کودک درونتان اجازه بدهید کنترل اوضاع را در دست گرفته و هر کاری که دلش می خواهد را انجام دهد. هر چقدر که دلتان می خواهد شکلات بخورید، با صدای بلند به جوک هایی که برایتان فرستاده شده اند بخندید و یا روی جدول خیابان راه بروید، نگران این که دیگران چه فکری در مورد شما می کنند هم نباشید. شما این اواخر زندگی را بیش از اندازه جدی گرفته اید و از آن لذت نبرده اید. حتی بزرگترها هم حق دارند گاهی بیخیال همه چیز شده و هر کاری که دلشان می خواهد را انجام دهند. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید، او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید. فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام بشود.


♐ فال روزانه متولدین آذر

آیا در زندگی شخصی و یا حرفه ای خود با مشکلاتی مواجه هستید که فکر می کنید توان رویارویی با آنها را ندارید و باید رهایشان کنید؟! بدون شک هیچ محدودیتی برای توانایی های شما وجود ندارد، اما گاهی بهتر است بعضی چیزها را به حال خودشان رها کنیم و دست از اصرار و پافشاری برای هدایت آنها در جهتی که خودمان می خواهیم برداریم. اگر قرار باشد که کارها آن طوری که شما می خواهید پیش بروند، با این همه تلاشی که شما از خود نشان می دهید این اتفاق حتما خواهد افتاد. تحمل تردید ها و عدم قدرت تصمیم گیری در طرف مقابلتان برای شما بسیار دشوار شده است، ولی به او هم حق بدهید که نگران آینده اش باشد. یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید، نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. شما این روزها شدیدا نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.


♑ فال روز متولدین دی

چیزها و افراد مختلف همیشه دقیقا همان شکلی که در نگاه اول به نظر می رسند نیستند. افرادی که زمانی فکر می کرده اید آنها را به خوبی می شناسید و یا شرایطی که گمان می کرده اید برایتان شناخته شده هستند امروز به طور کلی برایتان غریبه به نظر می رسند و اصلا نمی توانید آنها را درک کنید. آیا دنیا اینقدر عوض شده است یا شما تغییر کرده اید؟! نگاهی به درون خود بیندازید تا ببینید شما هم برای تغییرات آماده اید. اگر رویایی در سر دارید به جای این که منتظر تحقق یافتن آن بنشینید خودتان آن را به واقعیت بدل کنید و به دیگران وابسته نباشید. کاری برای خودتان بکنید که در آینده از خودتان بابت انجام آن سپاسگزار باشید. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا هم کلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید؛ آنچه باید بگویید همین امروز بگویید.


♒ فال متولدین بهمن

شاید برایتان سخت باشد که با تمام کارهای نیمه تمامی که در انتظارتان هستند روبرو شوید، اما این را به یاد داشته باشید که با تکمیل این کارها فرصت آن را خواهید داشت که پروژه ای که ذهنتان را به خود مشغول کرده است را آغاز کنید. امروز سر و کله ی افرادی از گذشته تان دوباره در زندگی شما پیدا خواهد شد که ممکن است برای تسویه حساب و یا پرداخت بدهی خود به شما به سراغتان آمده باشند. اعتماد به نفس شما دارد به شدت افزایش پیدا می کند و روز به روز اعتقاداتتان قوت و قدرت بیشتری پیدا می کنند. ولی بهتر است به جای این که این وضعیت باعث شود با شتاب به سوی هدفی گام بردارید، چند هفته آینده را به خودتان وقت بدهید. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگی تان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیندازید.


♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز برخی اتفاقات مربوط به گذشته دوباره در ذهنتان زنده می شوند و شما را در عالم فکر و خیال فرو می برند. این سفر به گذشته ممکن است مکاشفات جدیدی را برای شما به همراه داشته باشد و باعث شود که نگرش جدیدی نسبت به اتفاقات گذشته پیدا کرده و از آنها درس بگیرید. از این دانش و آگاهی جدیدی که به دست آورده اید برای ایجاد تغییر در وضعیت فعلی خود استفاده کنید. شاید امروز مجبور باشید با یکی از همکاران و یا شرکای عصبانی خود دست و پنجه نرم کنید. ولی اگر احساسات خود را در مقابله با احساسات منفی یک نفر دیگر تنها برای حفظ آرامش و راحتی بیان نکنید تنها باعث پیچیده تر شدن مشکلات خواهید شد. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی بکنید و این کار را عقب و پشت گوش نیندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده اید که نمی دانید واقعاً باید چه بکنید. تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. به زودی خبری خوشی شنیده یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

مجله تصویر زندگی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها