رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 607596

اختلاف کی روش و قلعه نویی سر یک ستاره جدید

ساعت24-محمد محبی با درخشش در بازی با کنیا توانست نگاه ها را به سمت خود جلب کند. هرچند این بازیکن در دیدار با روسیه نیز عملکرد قابل قبولی داشت.

محمد محبی
در دقایقی که تیم ملی برای جبران گل خورده در بازی با کنیا تلاش می‌کرد، محمد محبی با ضربه سر به زیبایی هر چه تمامتر روی سانتر بی نقص رامین رضاییان دروازه کنیا را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد و در ادامه اشتباه دروازه‌بان تیم کنیا دردفاع یک توپ موجب شد، ایران به برتری دو بر یک به برسد.

محمد محبی که در بازی با روسیه پنالتی گرفته بود، در دیدار با کنیا هم تلاش و کوشش زیادی در نوک خط حمله تیم ملی داشت و در نهایت دروازه تیم کنیا را باز کرد.

این عملکرد نشان می‌دهد، امیر قلعه نویی بی جهت روی حضور این بازیکن در ترکیب تیم ملی اصرار نورزید و در هر دو بازی به او بازی نداد. جالب اینکه در ترکیب خط حمله تیم ملی بازیکنان زیادی تعویض شدند اما سرمربی تیم ملی راضی به تعویض محمد محبی نشد.

کارلوس کی روش هم محمد محبی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد اما در نهایت او را خط زد و این بازیکن در اوج شایستگی از همراهی تیم ملی در جام جهانی باز ماند.

این بازیکن که سابقه بازی در تیم شاهین بوشهر دارد پس از آن به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

محبی هم اکنون در تیم استقلال تهران به صورت قرضی بازی می کند.

وی اولین بار توسط ویلموتس در سال 98 در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرد. در همان سال توانست با تیم کامبوج اولین حضور خود در تیم ایران را تحربه کند.

کی روش نیز او را در لیست خود در تیم ملی در ابتدا قرار داد اما پیش از جام جهانب وی را خط زد.

شروع فعالیت فوتبالی محمد محبی

وی از زمان بچگی علاقه شدیدی به فوتبال داشت و از همان دوران استعدادهای کشف نشده خویش را در زمین های خاکی بوشهر نشان همه می داد.

محمد محبی فعالیت حقیقی فوتبالی خویش را از سال ۱۳۸۹ وقتی که ۱۲ سال سن داشت با تیم نوجوانان شاهین بوشهر آغاز کرد و توانست با نشان دادن استعداد فوتبالی فوق العاده خویش، در سال ۱۳۹۶ در تیم اصلی شاهین بوشهر در لیگ آزادگان بازی فوتبال انجام دهد.

وی پس از مصدومیت دژاگه به جای وی تعویض و وارد زمین گردید که توانست یک گل برای ایران بزند.

بازیکن سپاهان اصفهان

محمد محبی در ورزشگاه آزادی و در برابر پرسپولیس گلزنی کرد تا دومین گل لیگ برتری اش اهمیت فراوانی داشته باشد.

وی در چهار دیدار گذشته تیم فوتبال سپاهان در ترکیب اصلی تیم قرار داشت ولی به یک باره امیرقلعه نویی تصمیم گرفت این بازی کن را در دیدار برابر پرسپولیس از اول در ترکیب اصلی قرار ندهد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها