رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 632212

حماس حمله به مقر حشد الشعبی را محکوم کرد

جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما حمله صبح امروز شنبه به مقر الحشد الشعبی در پایگاه کالسو در استان بابل را محکوم می‌کنیم. این حمله تجاوز و نقض حاکمیت و امنیت عراق و انعکاس وحشی‌گری صهیونیسم است که تجاوزات خود را در تمام منطقه گسترش می‌دهد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، در این بیانیه آمده است: ما دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را مسئول تشدید تنش در منطقه به دلیل حمایت از نسل کشی مردم غزه توسط نازی‌های صهیونیست می‌دانیم. منطقه جز با پایان اشغالگری صهیونیست‌ها در اراضی فلسطین و اراضی اشغالی عربی روی صلح و آرامش را به خود نخواهد دید.
مدیر دفتر شبکه المیادین در بغداد امروز تاکید کرد در نتیجه تهاجم هوایی در سه حمله که پایگاه «کالسو» در المسیب در جنوب پایتخت را هدف قرار داد، یک تن شهید و ۶ نفر زخمی شدند. وی توضیح داد که این تهاجم ورودی اصلی پایگاه به همراه یک پارکینگ خودرو و یک دفتر نیروهای الحشد الشعبی را هدف قرار داد.

در همین حال، به گفته مدیر دفتر المیادین، حریم هوایی عراق طبق معمول شاهد تردد هوایی فعال آمریکایی‌ها بود، زیرا حرکت یک هواپیمای سوخت‌رسان آمریکایی در حریم هوایی عراق رصد شد. از سوی دیگر مقاومت اسلامی عراق امروز در بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد مبارزانش بامداد روز شنبه با پهپادهایی به یک هدف حیاتی در ایلات حمله کردند.
مقاومت اسلامی عراق همچنین افزود: این عملیات در پاسخ به نقض حاکمیت عراق توسط دشمن صهیونیستی و هدف قرار دادن خائنانه اردوگاه‌های الحشد الشعبی انجام شد.
ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها