رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 633245

دفاع عجیب خبرگزاری دولت از "قلیان پرعارضه اکسیژن"

اساعت 24 -قدام قابل‌تامل خبرگزاری دولت در حمایت از عرضه قلیان پرعارضه اکسیژن در حالیست که دست‌اندرکاران این خبرگزاری به راحتی می‌توانستند با مراجه به کافی‌شاپ‌ها و سفره‌خانه‌ها، عوارض پرتعداد و بعضاً خطرناک استعمال قلیان اکسیژن را به عینه مشاهده کنند!

به گزارش تسنیم، متاسفانه به واسطه اقدام قابل تامل وزارت بهداشت طی سالیان اخیر، استفاده از قلیان اکسیژن در کافی شاپ‌ها و سفره‌خانه‌های برخی شهرهای کشورمان از جمله تهران، به یکی از ابزارهای سرگرمی جوانان تبدیل شده است!

همین موضوع بهانه‌ای شد تا خبرگزاری تسنیم طی گزارشی به شیوع استعمال این قلیان در سطح شهر بپردازد؛ برای بررسی بیشتر ابعاد این مسئله، این موضوع را از وزارت بهداشت نیز پیگیری کردیم و رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، اعلام کرد: وزارت بهداشت این دستگاه را که به عنوان "پاکدم" نیز نامگذاری کرده، به عنوان یک اختراع، تایید کرده و در حال ارزیابی اثرات مثبت و منفی این قلیان در 10 استان کشور است!

اظهارات این مقام رسمی وزارت بهداشت، واکنش‌های انتقادی زیادی را در رسانه‌های کشور نسبت به این موضع وزارت بهداشت در پی داشت چرا که برخی عوارض استفاده از قلیان اکسیژن در افراد استفاده‌کننده آن به راحتی قابل مشاهده است و از سوی دیگر، استفاده از برخی ترکیبات موجود در این قلیان، در برخی از کشورهای جهان، ممنوع شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها