رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 363933

سعید و حسام قربانی نقشه شوم مرد شیطان صفت ایدزی !

ساعت24 -پرونده مرگ مشکوک پسر نوجوانی که از سوی پنج نفر از اوباش مورد آزار قرار گرفته بود، برای علت دقیق فوت به پزشکی قانونی فرستاده شد. درحالی که دو نفر از متهمان بازداشت شده بودند یکی از آن‌ها به علت ابتلا به ایدز فوت شد.

مرگ
style="text-align:justify">اوایل امسال دو پسر‌ ۱۶ و‌۱۷ ساله به نام‌های سعید و حسام به پلیس آگاهی رفتند و به اتهام آزار و اذیت از چند مرد شرور شکایت کردند و گفتند: «پنج نفر از اوباش با فریب و خوراندن مشروب به آن‌ها تعرض کرده‌اند.»

با طرح این شکایت، کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی متهمان آغاز کردند تا اینکه در روند تحقیقات دو نفر از آن‌ها شناسایی و دستگیر شدند، اما سه متهم دیگر متواری شدند. در حالی که تلاش پلیس برای شناسایی دیگر متهمان ادامه داشت پرونده برای کامل شدن تحقیقات به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی فرستاده شد، اما در اولین جلسه تحقیقات هیئت قضایی مطلع شد یکی از شاکیان به دلیل نامعلومی فوت کرده است. بنابراین با فوت پسر نوجوان پدر سعید به دادگاه رفت و مدعی شد: «پسرم بعد از آزار اوباش محله به دلیل نامعلومی فوت کرد. احتمال می‌دهم آن‌ها به پسرم مشروب مسموم خورانده و باعث مرگ او شده‌اند. پرونده در پزشکی قانونی در دست بررسی است و از آن‌ها شکایت دارم.»

با فوت سعید ۱۶‌ساله، متهمان در بازجویی‌ها جرمشان را انکار کردند تا اینکه خبر رسید این بار یکی از متهمان به دلیل بیماری ایدز و تومور مغزی فوت کرده است.

به این ترتیب روز گذشته جلسه رسیدگی به پرونده، به دلیل غیبت دیگر شاکی و فوت یکی از متهمان به جلسه دیگری موکول شد و هیئت قضایی دستور بازداشت سه متهم فراری را صادر کرد تا بعد از نظریه پزشکی قانونی درباره علت فوت شاکی نوجوان، متهمان محاکمه شوند.

منبع:نوداد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها