رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 379506

بهبود حقوق بازنشستگان سنوات گذشته

ساعت24 -مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اولویت‌های ما است به همین دلیل در مجلس پیگیر بهبود حقوق بازنشستگان سنوات قبل در مقایسه با بازنشستگان جدید هستیم.

بازنشستگی
تقی‌زاده گفت: مشکلات بازنشستگان را می‌دانم آنها را درک می‌کنم و تمام تلاش خود را مجموعه صندوق بازنشستگی خواهد کرد تا از طریق منشورهای قانونی و با کمک دولت و مجلس دغدغه‌هایشان برطرف شود.

وی ادامه داد: اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری که اصلاح آن در مجلس در حال انجام است یکی از خواسته‌های جدی ماست و با مجلس ارتباطاتی برقرار کرده‌ایم تا خواسته‌های بازنشستگان را مطرح کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همه ما باید با یک صدای واحد به دنبال طرح خواسته و انتظارات جامعه بازنشستگی باشیم در این زمینه و در حوزه بیمه درمان نیز که یکی از دغدغه‌های مهم بازنشستگان است برنامه‌های خوبی داریم که علاوه بر اضافه شدن خدمات جدید به بیمه درمانی مکمل، فرآیندهای هزینه و پرداخت آن هم کاهش یابد.

تقی‌زاده افزود: یکی از اولویت‌های ما همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که در این زمینه با اجرای افزایش پلکانی حقوق که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده علاوه بر افزایش متناسب با نرخ تورم بخشی هم در قالب 2 هزار و 200 میلیارد تومان تخصیص از سوی دولت اضافه خواهد شد و ما پیگیر بهبود حقوق بازنشستگان سنوات قبل و مقایسه با بازنشستگان جدید هستیم.

منبع:فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها