رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 380068

تاج: حال فوتبال ایران خوب است

ساعت 24- رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه حال فوتبال ایران مناسب است گفت: امروز ژاپن بالاترین استاندارد فوتبال آسیا را دارد.

style="text-align:justify"> مهدی تاج عصر امروز در آئین افتتاح مرکز جامع ارزیابی‌های پزشکی فوتبال در دانشگاه شاهرود اظهار داشت:

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمن بیان اینکه با همکاری مراکز علمی دانشگاه‌ها باید کار جدی را برای فوتبال کشور آغاز کرد، گفت: دانشگاه‌ها حلقه مفقوده مباحث علمی فوتبال ایران هستند.

وی با اشاره به روند حاکم بر فوتبال کشور ژاپن افزود: در ژاپن موضوع فوتبال به صورت علمی و برنامه‌ریزی شده پیش می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فدراسیون فوتبال ژاپن اقدامات مناسبی را بر اساس برنامه‌ریزی‌های علمی خود در این کشور آغاز کرده و در دست اجرا دارد عنوان کرد: این فدراسیون به دنبال کسب عنوان بهترین فوتبال آسیا با بیشترین هوادار در سال 2050 میلادی است.

تاج حال فعلی فوتبال ایران را با وجود عملکرد تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در رده‌های مختلف مطلوب توصیف کرد و با تأکید بر لزوم ورود علم به مباحث فوتبالی ایران عنوان کرد: فوتبال کشورمان از نظر هوادار وضعیت بسیار مطلوبی دارد و امروز باید در مراکز آموزش عالی کشورمان اقدامات جدی و بزرگ برای توسعه فوتبال کشور آغاز شود و از این رو لازم است تا پیوند بین فوتبال و دانشگاه‌ها توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مراکز ارزیابی پزشکی فوتبال در کشور بهترین کمک برای توسعه پیوند فوتبال با دانشگاه‌هاست خاطرنشان کرد: امروز باید دانشگاه‌ها در مباحث علمی فوتبال و مدیریت آن به صورت جدی ورود و به فدراسیون فوتبال در این بخش کمک کنند.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها