رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 387663

لیلا بلوکات در تلویزیون ممنوع التصویر است؟

ساعت 24-لیلا بلوکات به سوال تکراری ممنوع التصویریش در تلویزیون پاسخ داد.

h1>لیلا بلوکات با انتشار بخشی از فیلم "زمانی برای عاشقی" در اینستاگرامش نوشت:

به بهانه بازپخش سریال "زمانی برای عاشقی"
اثری از اقای محمد حسین لطیفی
(٢٢:٣٠ و بازپخش ۱۹:٣٠، شبکه پنج سیما)

سلام

شاید این خودش یک بهانه‌ای باشه واسه من که در بازپخش آخرین حضورم به عنوان بازیگر در صدا و سیما به یه سوال تکراری (آیا من ممنوع التصویر شدم؟ یاچرا دیگه در تلویزیون کار نمیکنم؟) به مخاطبای مهربان و وفادارم پاسخ بدم.

راستش هنرپیشگی یه بهونه است یا شایدم بهتر بگم یه فرصته که خدا در اختیار همه حاضران تو این عرصه قرار داده تا بتونیم به هر روشی که یاد داریم در جامعه و اتفاقات جامعه مسیرهای جدید بسازیم و در فرهنگ و اخلاق و سبک رفتار جامعه نقشی بازی کنیم.

من تو همین جامعه و تو خانواده معمولی بزرگ شدم و خودم و مدیونه آدمای خوبش میدونم

همیشه از نوجوانیم دلم میخواست تا میتونم دستگیر باشم و فرصت بوجود اوردن خیریه مهر لیلا رو بالاترین هدیه خدا میدونم که جلوی پام گذاشت تا عمیق‌ترین آرزومو بسازمش...

تو این چند سال، همه شما کمکم کردید که فقط یک بازیگر در اثری تصویری نباشم. کمکم کردید تا عشق واقعی رو، همراهی اصیل و مهربونی بی ریا و خالص رو در حضور تک تک کودکان خیریه مهر لیلا با همه پوست و جونم حس کنم.

تو این چند سال، فعالیت خودمو کمتر کردم سختگیرتر شدم و خواستم فیلمی که به سلیقه خودم نزدیکتره بازی کنم فعالیتم متمرکز شد به تئاتر و سینما اون هم خیلی گلچین تا بتونم بهترین اتفاق زندگیمو رقم بزنم و الان جا داره از همه شما عزیزانی که بی ریا همراهه خیریه مهر لیلا بودین شدید سپاسگذاری کنم...

بی شک برای خدا عزیز ترینید

لیلا بلوکات در تلویزیون ممنوع التصویر است؟

منبع: برترین ها

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها