رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 387826

تاکید دبیرکل جبهه پایداری بر راستگویی/ترامپ کسی نیست که از او بترسیم

ساعت24-حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی شامگاه سه‌شنبه در هیات انصارالحسین (ع) اصفهان اظهار کرد: نوع امر به معروف و نهی از منکر امام حسین (ع) با دیگر امر به معروف‌ها متفاوت است.

حجت الاسلام آقا تهرانی
وی با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی باید به کسانی مسؤولیت داده شود که بدانیم پای دین می‌ایستند، افزود: اگر امام حسین (ع) در مقابل یزید نمی‌ایستاد، چه اتفاقی می‌افتاد؟

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید بر حفظ آرمان‌های دین و انقلاب اسلامی گفت: برای دین و انقلاب جدی بایستید و از خودتان شروع کنید، این که هیچ‌کس قصد اصلاح خود را نداشته باشد و فقط بخواهد دیگران را امر و نهی کند، بیشتر شبیه یک شوخی است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ملت مظلوم ایران خطاب به مسؤولان خاطرنشان کرد: از تحریم‌ها نترسید و مردم را از تحریم‌ها نترسانید چراکه ترامپ کسی نیست و به راحتی می‌توان در برابر او ایستاد.

آقاتهرانی با بیان این که شیطان هم در ابتدا انسان را می‌ترساند، اذعان داشت: نباید از شیطان ترسید چراکه اگر ایمان انسان قوی شود قطعاً بر شیطان نیز مسلط می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دشمنان برای ایجاد شبهات دینی در میان جوانان تصریح کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند «در دوره آخرالزمان شبهات از هر طرف می‌آید»، امروزه نیز همواره برای جوانان سؤال درست کرده و آنان را با شبهات مختلفی مواجه می‌کنند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ صداقت و راستگویی در جامعه یادآور شد: باید ثابت قدم باشیم، راست بگوییم و اهل صدق و صفا باشیم چراکه کسانی که راست می‌گویند مستجاب‌الدعوه هستند.

وی با اشاره به خط‌شکن بودن مردم ولایت‌مدار اصفهان در همه عرصه‌های انفلاب اسلامی ادامه داد: جوانان اصفهانی در ابتدای دوران دفاع مقدس از همه بهتر خود را نشان دادند و هنوز هم امید ما به جوانان است، مجالس عزاداری امام حسین (ع) مملو از جوانان مؤمن، معتقد و انقلابی شده است.

آقاتهرانی در پایان با بیان این که مردم ما ایستادند، شهید دادند و صداقت و راستی از خود نشان دادند، تأکید کرد: باید بیش از این‌ها مقاومت کنیم، در اقتصاد، سیاست، مسائل اجتماع، مسائل اخلاقی و خانوادگی باید تجدید نظر کرد تا مبادا راه را اشتباه برویم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها