رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395461

وزارت علوم جعلی بودن مدرک تحصیلی "مهدی هاشمی" را تایید کرد+سند

ساعت24-وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جعلی بودن مدرک «سید مهدی هاشمی» را تایید و اعلام کرد: مدرک دکتری وی هم به لحاظ مقررات آموزشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی و هم به لحاظ محل تحصیلی نامرده (پژوهشگاه منحله شاخص پروژه) که بدون مجوز شورای گسترش آموزش عالی انجام شده غیرقانونی است.

خبر
چندی پیش وزارت راه و شهرسازی در راستای مبارزه با فساد در سیستم نظام مهندسی استان تهران اقدام به شفاف‌سازی‌های گسترده کرد که در این بین جعلی بودن مدارک «سیدمهدی هاشمی» رییس سابق سازمان نظام مهندسی و رییس کمیسیون عمران مجلس در دوره نهم اعلام شد.

دانشگاه امام حسین بلافاصله در نامه‌ای خطاب به حراست سازمان نظام مهندسی استان تهران اعلام کرد که مدرک وی در رشته کارشناسی عمران با تاریخ فارغ التحصیلی ۰۳/۰۸/۱۳۷۲ از این دانشگاه مورد تایید نیست.

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی هم با توجه به جعلی بودن مدارک دانشگاهی هاشمی اقدام به لغو پروانه اشتغال به کار مهندسی وی کرد.

هاشمی هم در واکنش به این اقدام آخوندی ضمن اینکه اعلام کرد مدرکش جعلی نیست، مدعی شد این مدرک خود را به دستگاه های اجرایی ارائه نکرده است که بلافاصله فرم اطلاعات هاشمی در عضویت سازمان نظام مهندسی منتشر شد که در آنجا مدرک عمرانش ثبت شده بود.

این بار وزارت تحقیقات، فناوری و علوم هم جعلی بودن مدارک تحصیلی مهدی هاشمی را تایید کرده و در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده است که؛ طبق بررسی‌های به عمل آمده در حوزه معاونت آموزشی وزارت متبوع و همچنین نامه مدیرکل امور آموزشی دانشگاه امام حسین (ع) مدرک تحصیلی دوره کارشناسی نامبرده مورد تایید نیست و بالطبع ادامه تحصیل ایشان در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی که مهم‌ترین شرط آن داشتن مدرک دوره تحصیلی پایین‌تر است، محقق نبوده و جای اشکال دارد.

همچنین تحصیل نامبرده در دوره دکتری که مهر ماه سال تحصیلی ۹۱-۹۲ شروع و در تاریخ ۷/۱۱/۹۲ به اتمام رسیده هم به لحاظ مقررات آموزشی دوره‌های تحصیلات تکمیلی و هم به لحاظ محل تحصیلی نامرده (پژوهشگاه منحله شاخص پروژه) که بدون مجوز شورای گسترش آموزش عالی انجام شده غیرقانونی است. لذا مدارک تحصیلی ارائه شده در مورد نامبرده از اعتبار لازم برخوردار نیست.

index

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها