رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395493

تساوی بدون گل پرسپولیس و نود ارومیه در نیمه اول

ساعت 24- پرسپولیس نیمه اول بازی مقابل نود ارومیه در رقابت‌های جام حذفی با تساوی بدون گل به پایان رساند.

style="text-align:justify">دو تیم پرسپولیس و نود ارومیه در چارچوب رقابت‌های جام حذفی امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان نیمه اول دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این نیمه تیم پرسپولیس بر بازی سوار بود ولی دفاع چند لایه تیم نود ارومیه مانع از گلزنی شاگردان برانکو شد. از جمله فرصت‌های تیم پرسپولیس می‌توان به فرصت محمد انصاری در دقیقه ۱۱ اشاره داشته که او با شوتی محکم از راه دور توپ را روانه دروازه نود ارومیه کرد که با واکنش دروازه‌بان ارومیه همراه بود و بیرون رفت.

تا دقیقه ۲۰ پرسپولیس سعی داشت تا با ارسال از جناحین و استفاده از ضربات کرنر به دروازه نود ارومیه نزدیک شود اما این اتفاق نیفتاد و پرسپولیس موفق به گشودن دروازه این تیم ارومیه‌ای نشد.

از دیگر فرصت‌های پرسپولیس در دقیقه ۳۷ بود که احمد نوراللهی یک شوت از طریق ضربه ایستگاهی روانه دروازه حریف کرد که با اختلافی کم به بیرون رفت.

در این نیمه تیم نود ارومیه با دفاع همه‌جانبه‌ای که داشت امید به ضد حملات داشت و تلاش پرسپولیس هم برای گلزنی به حریف ارومیه‌ای‌اش هم نتیجه‌ای در پی نداشت تا بازی در پایان چهل و پنج دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها