رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 395850

وعده یک مقام ارشد ترکیه‌ درباره تعیین تکلیف فوری جسد خاشقجی!

ساعت 24- بنا به گفته یک مقام ترکیه‌ای، بازرسان این کشور به زودی مشخص خواهند کرد چه بر سر جسد جمال خاشقجی آمده است.

style="text-align:justify">به نقل از ینی شفق، یک مقام ارشد ترکیه امروز شنبه به خبرگزاری رویترز اعلام کرد بازرسان ترکیه به زودی به این موضوع پی خواهند برد که چه بر سر جسد جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی آمده است.

این مقام ارشد ترکیه‌ای که نخواست نامش فاش شود، همچنین به خبرگزاری رویترز اعلام کرد نمونه‌های دی ان ای خاشقجی در ترکیه بدست آمده و نیاز به کمک گرفتن از ریاض در این زمینه نبوده است.

دادستانی عربستان سعودی روز شنبه اعلام کرد روزنامه نگار این کشور در جریان درگیری در درون کنسولگری این کشور در استانبول کشته شده است. این در حالی است که تا پیش از این مقامات سعودی هر گونه اطلاع و دست داشتن در ماجرای ناپدید شدن خاشقجی را تکذیب کرده و مدعی بودند که خاشقجی در همان روز دوم اکتبر از کنسولگری این کشور خارج شده است.

جمال خاشقجی از نویسندگان روزنامه واشنگتن پست و از منتقدان برجسته دولت عربستان آخرین بار در دوم اکتبر هنگام مراجعه به کنسولگری عربستان در استانبول دیده شد. بنابر گفته مقامات ترکیه، آنها فایل صوتی را در اختیار دارند که نشان می‌دهد یک تیم 15 نفره از عربستان خاشقجی را در کنسولگری پس از شکنجه به قتل رسانده است. عربستان پس از دو هفته تکذیب، بالاخره به کشته شدن خاشقجی در کنسولگری این کشور اعتراف کرد.

خبرآنلاین

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها