رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 410318

وزیر کشور فرزند خود را "نابغه" توصیف کرده بود؟

ساعت24-مشاور وزیر کشور گفت: اخیرا ادعایی نادرست و سراسر کذب از سوی برخی مدعیان اطلاع رسانی علیه وزیر کشور منتشر شده است که بیانگر وجود جریانی منحرف برای تاثیرگذاری در فعالیت های امنیت بخشی وزارت کشور است.

روح اله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور با تاکید بر اینکه در این مطلب ناروا ادعا شده است که وزیر کشور در جمع تعدادی از اصحاب رسانه فرزند خود را نابغه اقتصادی، نخبه، صاحب نظر در حوزه اقتصاد و... توصیف کرده است، گفت: در حالی که به گواه مستندات موجود و همچنین بزرگواران حاضر در این نشست، وزیر کشور هیچ یک از تعابیر فوق را بیان نکرده و صرفا گذرا اشاره‌ای به چرایی شکل‌گیری هدفمند این حواشی نموده است.

وی افزود: تردیدی نیست حواشی اخیر علیه وزیر کشور که با اهداف روشن منتشر می شود به منظور تاثیرگذاری در فعالیت‌های امنیت بخشی وزارت کشور و همچنین توفیقات حاصله از تلاش مستمر و جدی ستاد هماهنگی اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور می‌باشد و این عملکرد به مذاق این شبکه انحرافی و دروغ پرداز که با شبکه معاند خارج از کشور و ضد مردمی همسو است خوش نیامده و این جریان نزد مردم عزیز کشور رسواتر از هر اقدامی می‌باشد.

جمعه‌ای تصریح کرد: قطعا منتشرکنندگان این اخبار کذب و بازنشردهندگان آن که بدون تحقیق و بررسی با بازنشر آن تلویحا به تائید اینگونه مطالب کذب و موهوم پرداخته و در مسیر ایجاد بدبینی و یاس در افکار عمومی گام بر می دارند مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها