رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 419053

دور باطل شاخص بورس در پله ۱۶۵ هزار واحدی

ساعت24 - در آخرین هفته دی ماه شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با رشد ۷۶۵ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۵۹۴ واحدی صعود کرد.

بورس
style="text-align:right">طی آخرین هفته دی ماه، در حالی شاهد اقبال بورس‌بازها به تک‌سهم‌ها و گروه‌هایی همچون سیمانی‌ها دارویی‌ها، لبنی‌ها و شرکت‌های غذایی کوچک بود که روند معاملات بازار حاکی از تثبیت گردش نقدینگی و عدم تمایل برای خروج از بازار دارد.

به علاوه نامشخص بودن دورنماهای بازارهای جهانی با توجه به اخبار پیش رو د‌ر دو روز پایانی هفته اخیر د‌ر کنار تمایل بر‌ا‌ی شناسایی بازدهی بر اساس استراتژی کوتاه مد‌ت‌نگری باعث شد تا اغلب حقیقی‌ها د‌ر بازار دوم بورس تهران فروشنده باشند.
این د‌ر حالی است که تک سهم ‌ها در بازار جدای از معاملات پرحجم بانک‌ها و خودرویی‌ها در گروه تجهیزاتی‌ها، لبنی‌ها، دارویی‌ها، غذایی‌ها و آن دسته از سهم‌هایی که می‌توانند از افزایش سرمایه از محل صرفا تجدید ارزیابی دارایی‌ها بهره‌مند شوند، متمرکز شده، د‌ر این بین گروه سیمانی‌ها نیز ا‌مروز با اقبال خریداران سهام روبه‌رو بو‌د.

بر این اساس شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و دومین روز از دی ماه با رشد بیش از ۱۰۰ واحدی به پله ۱۶۴ هزار و ۹۲۹ واحدی رسید.

در ادامه و در بیست و سومین روز از دی ماه شاخص بورس اوراق بهادار تهران با توقف رشد روز نخست بیش از ۴۳۵ واحد اُفت کرد و به پله ۱۶۴ هزار و ۴۹۴ واحدی رسید.

همچنین در بیست و چهارمین روز دی ماه شاخص بورس با رشد بیش از ۲۰۲ واحدی به پله ۱۶۴ هزار و ۶۹۶ واحدی رسید.

در ادامه تغییرات شاخص بورس اوراق بهادار تهران در هفته پایانی دی ماه، معاملات بیست و پنجمین روز از دی ماه با رشد بیش از ۷۴۹ مواجه شد و در پله ۱۶۵ هزار و ۴۴۵ واحدی ایستاد.

این در حالی است که شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات بیست و ششمین روز از دی ماه با رشد بیش از ۱۴۹ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۵۹۴ واحدی صعود کرد.

گفتنی است، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران با رشد ۷۶۵ واحدی به پله ۱۶۵ هزار و ۵۹۴ واحدی صعود کرد.

منبع:میزان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها