رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 425536

کشف راز وحشتناک جسد ناشناس در دزفول

ساعت24 - سرهنگ حسین عیدی سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول درباره جزئیات این پرونده گفت: در پی کشف یک جسد مجهول‌الهویه در یکی از مناطق شهرستان دزفول، پلیس تحقیقات خود را برای کشف حقیقت موضوع آغاز کرد.

کشف جسد
سرهنگ حسین عیدی سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول درباره جزئیات این پرونده گفت: در پی کشف یک جسد مجهول‌الهویه در یکی از مناطق شهرستان دزفول، پلیس تحقیقات خود را برای کشف حقیقت موضوع آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در ادامه روند بررسی پرونده، وقوع قتل و هویت متوفی تأیید شد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول با به کارگیری توان علمی و تحقیقات اطلاعاتی، قاتل که یکی از دوستان مقتول بوده را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

عیدی بیان کرد: متهم دستگیر شده در صحبت‌هایی ضد و نقیض علت مرگ متوفی را مصرف بی‌رویه مواد مخدر عنوان کرد و گفت برای اینکه مشکلی متوجه من نشود جسد را در کنار جاده رها و محل را ترک کردم.

سرپرست فرماندهی انتظامی دزفول با اشاره به تلاش مستمر پلیس آگاهی دزفول جهت کشف حقیقت، گفت: متهم در تحقیقات به عمل آمده پرده از جنایت برداشته و انگیزه خود را اختلاف شخصی عنوان کرد که با وارد کردن یک ضربه به سر مقتول وی را به قتل رسانده است

منبع:رکنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها