رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426558

نوین عایق مرجع خرید انواع عایق های صوتی و حرارتی

رپورتاژ آگهی / توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند.

dir="RTL" style="text-align:right">امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

فروش آنلاین محصولات عایقی

شرکت نوین عایق مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی محصولات عایقی در ایران است. شرکت نوین عایق با داشتن تولیدات مختلفی از جمله فوم پلی اتیلن و توری مرغی ، داشتن نمایندگی های رسمی شرکت های پشم شیشه و پشم سنگ و کارتن پلاست، واردات انواع پشم سرامیک و پیچ شیروانی آماده ارائه انواع خدمات و محصولات به مصرف کنندگان محترم است.

کاربران و مشتریان و شرکت های مختلف می توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست عایق مورد نظر خود، وب سایت نوین عایق را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند.

شرکت نوین عایق با دریافت نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و کادری مجرب و تجربه طولانی در امر تولید و فروش انواع محصولات عایقی تلاش می کند محصولات عایقی با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در درسترس مشتریان و شرکت های مختلف قرار گیرد.

همواره یکی از الویت های شرکت نوین عایق، تولید و عرضه محصولات عایقی با بالاترین استانداردها برای مصرف کننده های محترم است. برای نوین عایق بسیار مهم است که مشتریان آن، محصولات عایقی را با کیفیت و در اسرع وقت و با کمترین قیمت دریافت کنند.

معرفی برخی از محصولات نوین عایق:

پشم شیشه

پشم شیشه از ترکیب شیشه های طبیعی و بازیافتی (بطری، شیشه پنجره ها و ...) که در دمای 1450 سانتیگراد تبدیل به الیاف شده اند، ساخته می شود. ضخامت این الیاف حدودا بین 6 تا 7 میکرون است که در پروسه ی تولید پشم شیشه به یکدیگر تافته می شوند. این تافتگی الیاف باعث ایجاد میلیون ها حفره (بسته هوایی) در پشم شیشه می گردد که با حفظ هوا در خود ماهیت عایقی پشم شیشه را به وجود می آورند.

پشم شیش با داشتن وزن سبک و انعطاف پذیری بالا یکی از قدیمی ترین و پراستفاده ترین عایق های حرارتی و صوتی در دنیای عایق است که باعث کاهش مصرف بین 20% تا 30% در کف و دیوار های خارجی می شود. پشم شیشه در انواع مختلف رولی (پتویی)، تخته ای (پانلی) و لوله ای تولید و به بازار عرضه می شود.

پشم سنگ

پشم سنگ که در زبان انگلیسی rock wool نامیده می شود، جزو خانواده عایق های حرارتی متشکل از الیاف معدنی است به همین دلیل گاهی به آن mineral wool هم اتلاق می شود. ماده اولیه اصلی برای تولید این عایق، سنگ بازالت، از گروه سنگ های آذرین است که بازمانده فعالیت های آتشفشانی است و در کشور به وفور وجود دارد.

تکنولوژی تولید پشم سنگ دارای روشی پیشرفته با اصولی ساده است. ابتدا سنگ بازالت در دمای 1450 درجه سانتیگراد ذوب می شود و به صورت سیلیکات مذاب در می آید. سپس مذاب به دست آمده با روش های خاصی به الیاف بسیار ظریف به قطر 6 تا 8 میکرون تبدیل می شود. مجموعه این الیاف میکروسکوپی عایق پشم سنگ را تشکیل می دهند.

فوم پلی اتیلن

فوم پلی اتیلن ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای بسیار ریز هوا که به خاطر داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد. پلی فوم در گسترده دمایی 35- تا 80+ درجه سانتیگراد قابل استفاده است و ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد.

پلی فوم اسفنجی است از پلی اتیلن که دارای خواص برتری نسبت به اسفنج های معمولی می باشد و می تواند به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار گیرد. پلی فوم ماده ای است کاملاً پاکیزه و غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند، و فاقد ترکیبات جانبی است. طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی گردد.

توری مرغی

توری مرغی ایرانی از مفتول های با کیفیت بالاتر نسبت به توری های مرغی خارجی بافته شده و جنس آن از گالوانیزه گرم می باشد. وزن توری مرغی ایرانی نسبت به توری مرغی چینی بیشتر بوده و این به دلیل ضخامت بیشتر وایرهای توری مرغی ایرانی می باشد. قیمت توری مرغی ایرانی نسبت به توری مرغی چینی بیشتر بوده و برای کارهای بلند مدت بسیار به صرفه تر می باشد و عرض تورهای مرغی موجود در بازار ۹۰ ، ۱۰۰ ، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتیمتر می باشد. توری های مرغی چینی از جنس گالوانیزه سرد می باشد.

کارتن پلاست

ارتن پلاست از جنس پلی پروپلین می باشد و به روش اکستروژن تولید می شود. این ورق ها شامل دو ورقه مسطح خارجی است که توسط صفحات باریک عمودی به صورت موازی به یکدیگر متصل می شوند.

ورق های کارتن پلاست با عرض 2000 میلی متر در ضخامت 2 تا 10 میلی متر و در رنگ های متنوع تولید می گردد. این ورق ها عمدتا در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و برای مصارف تبلیغاتی، صنعتی، ساختمانی و کشاورزی بسیار مناسب می باشد.

پشم سرامیک

الیاف سرامیکی جهت عایق کاری حرارتی در محدوده دمایی 1000 تا 1700 درجه سانتی گراد استفاده می شوند. این الیاف از طریق دمش و سانتریفیوژ مذاب ترکیب اکسید آلومینیوم-سیلیس و ... تولید می گردند. بدین ترتیب که جریان مذاب به وسیله دمش هوای فشرده به قطرات کوچک تبدیل گردیده و در ادامه پروسه با استفاده از نیروی گریز از مرکز غلطک های چرخان به صورت الیاف با طول های متفاوت (حداکثر 250 میلیمتر) تبدیل می گردد. الیاف تشکیل شده سفید رنگ و آمورف (غیر بلوری) بوده و نسوزندگی و قدرت عایقی فوق العاده دارند و قابل تبدیل به اشکال مختلف جهت کاربردهای گوناگون صنایع می باشند. . نوع دیگر این مواد، Bio soluble Fibers می باشند. BSF، الیاف سیلیکات قلیایی خاکی با مقاومت بالا در برابر اسید هستند که قابل جذب در بدن بوده و در شرایط حساس زیست محیطی قابل استفاده می باشند. خصوصیات بارز انواع الیاف سرامیکی بشرح زیر است:

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها