رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426987

ایرانی ها بیشتر چه جراحی هایی انجام می دهند؟

ساعت24-نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: آخرین تکنیک‌های جراحی برای بهبود روش‌ها و کاهش عوارض احتمالی با خدمات مناسب‌تر ترمیمی و زیبایی در کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک ارائه می شود.

حامد باطنی، روز چهارشنبه در افتتاحیه کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک، افزود: این کنگره از یکم تا سوم اسفند در بیمارستان حضرت فاطمه (س) با حضور اساتید و صاحبنظران داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: این کنگره شامل اولین کنگره زیبایی زنان و کنگره اعمال غیرتهاجمی در حوزه زیبایی است و تعداد زیادی جراحی زنده توسط اساتید برجسته در این کنگره برگزار و کارگاه‌های آموزشی را نیز خواهیم داشت.

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک در ارتباط با حوزه‌های علمی کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک، افزود: یافته‌های جدید علم جراحی پلاستیک و زیبایی و ارائه آخرین تکنیک‌ها و مداخلات جراحی جهت بهبود روش‌ها و کاهش عوارض احتمالی با خدمات مناسب‌تر ترمیمی، زیبایی و بازسازی است.

به گفته دبیر علمی کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک و زیبایی، در این حوزه نواقص خلقتی مادرزادی و نازیبایی‌های هنگام تولد نیز مطرح می‌شود و از آنجایی که تغییرات فیزیولوژی همچون بارداری و برخی بدخیمی‌ها می‌تواند سبب بروز نازیبایی شود در این کنگره به آن پرداخته خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

نشانه اولیه بیماری های جنسی را بشناسید

فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با اشاره به اینکه بیشترین مراجعات به جراحان پلاستیک و زیبایی را زنان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: البته مردان نیز به دلایل مختلفی گاهی مواقع کاندیدای جراحی‌های زیبایی هستند.

باطنی با اشاره به اینکه در حال حاضر هر چند آمار قطعی وجود ندارد ولی بر اساس برخی از بررسی‌ها جراحی بینی در صدر جراحی‌های زیبایی‌های کشور است،‌ گفت: همراه با آن تزریق بوتاکس و فیلر شایع‌ترین آمارها را در این زمینه به خود اختصاص می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه برای انجام هر اقدام پزشکی باید از لحاظ جسمی مناسبت وجود داشته باشد،‌گفت: حتی تزریق فیلر و بوتاکس نیز در این زمینه مستثنی نیست چرا که هیچ عملی برای همه انجام شدنی نبوده و برخی از افراد که دارای بیماری‌هایی همچون بیماری سیستم عصبی و ضعف عضلانی هستند نباید بوتاکس برای آنها انجام شود.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها