رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427126

فرمانده نیروی دریایی سپاه: در برابر مردم مسئولیم

ساعت24-فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: همه مسئولان در برابر مردم ایران که جان خود را فدا کردند و پای انقلاب و اسلام ایستادند، مسئول هستیم.

دریادار علیرضا تنگسیری پنجشنبه شب در یادواره سرداران شهید و شهدای شهرستان گناوه افزود: در روی کره زمین مردمی بهتر از مردم ایران وجود ندارد که با وجود همه مشکلات و سم پاشی دشمن اما به عشق شهیدان محکم از نظام و انقلاب دفاع و هرگاه نیاز به آنان هست پرشور و گسترده همانند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور می یابند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: باید همه کمک کنیم و دست بدست هم دهیم کشوری را که این همه شهید تقدیم میهن و انقلاب اسلامی کرده مردم را روز به روز دلگرم و امیدوار کنیم تا بر عزت و اقتدار کشور افزوده شود. تنها راه عبور از توطئه ها و تبلیغات سوء و مسموم استکبار جهانی داشتن ایمان، تقوا و بصیرت است. امروز دشمن در اتاق های فکر در حال برنامه ریزی است تا با جنگ روانی، اقتصادی و بحران غذا ایمان مردم را بگیرد. در مقابل واردات دام زنده با برنامه ریزی دشمن دام زنده موجود در کشور به خارج قاچاق می شود. اگر ما مسلمان هستیم باید با آگاهی و هوشیاری در مقابل دشمن ایستادگی کنیم تا به اهداف شوم خود دست پیدا نکند.

همچنین حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی امام جمعه گناوه گفت: در این محفل نورانی و معنوی حضور یافته ایم تا به شهیدان اعلام کنیم با وجود همه توطئه ها و ترفندهای دشمنان راه و هدف آن عزیزان را ادامه می دهیم و هیجگاه از مسیر واقعی که آنان برای ما ترسیم کردند منحرف نخواهیم شد. دشمنان باوجود تبلیغات مسموم قصد داشتند چهلمین سالروز انقلاب دربین مردم کمرنگ شود اما مردم با حضور بی بدیل و بی نظیر خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به آنان دادند. گام دوم انقلاب با بیانیه مهم راهبردی رهبر فرزانه انقلاب شروع شده، بیانیه مهم راهبردی رهبر معظم انقلاب ترسیم کننده افق آینده کشور است و ما بازماندگان شهدا درقبال آن مسئولیت سنگینی برعهده داریم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها