رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427499

مصباحی مقدم: بیانیه گام دوم انقلاب بر مدیریت نسل جوان تاکید دارد

ساعت24 - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شد، هم نگاه به گذشته دارد و هم نگاه به آینده، گفت: در این بیانیه تحقق تمدن نوین اسلامی پیش بینی شده است.

مصباحی مقدم
مصباحی مقدم با تاکید بر این که در چهل سال گذشته، انقلاب اسلامی قله هایی را فتح کرده است که قبل از آن قابل تصور نبود، خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب نوعی انحطاط و عقب ماندگی تحمیلی ناشی از حکومت پهلوی ها بر ملت ایران موجب شده بود که نه تنها کشور ما در جا بزند، بلکه به عقب باز گردد.

وی با اشاره به نگاه به آینده در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به چهل سال گذشته رهبر انقلاب خطاب به جوانان می فرمایند که شما دیگر نیازی نیست از صفر شروع کنید، بلکه نقطه آغاز شما با توجه به شرایط بسیار مناسب در موقعیت های سیاسی، اقتصادی، امنیتی و نظامی است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: رهبر انقلاب در این بیانیه به وجود 36 میلیون جوان، 16 میلیون نفر دارای تحصیلات عالی و دست یافتن به فناوری ها اشاره می کند که اکنون این جوانان باید با همت بالاتر و شتاب بیشتر به صورت جهادی برای چهل سال آینده هم بیندیشند و هم اقدام و عمل کنند.
مصباحی مقدم افزود: در این بیانیه رهبر معظم انقلاب تاکید می کنند که شما جوانان باید مدیریت های کشور را به دست بگیرید و فتوحاتی که تاکنون نظام جمهوری اسلامی به آن دست یافته است را گسترش دهید و عمق ببخشید.
وی اظهار داشت: رهبری در بیانیه گام دوم از مسئولان دوره حاضر و جاری خواستند که میدان را برای ورود نسل جوان به بخش مدیریت کشور باز کنند و اجازه دهند که جوان ها خصوصا جوانان نخبه و فرهیخته مدیریت های کشور را در دست بگیرند چرا که جوان پر امید، با نشاط و پر انرژی است و می تواند کشور را با سرعت بیشتری به پیش ببرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها