رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 442781

رئیس قوه قضائیه: با رونق تولید باید دشمن را شکست داد

ساعت24 - رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن به لحاظ برخی کاستی‌های اقتصادی سعی می‌کند ضربه‌ای به ملت بزرگ ایران وارد کند.

رئیسی
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در نشست هم اندیشی فعالان عرصه اقتصادی با رئیس قوه قضائیه افزود: فرصت مغتنمی است که در جریان دیدگاه و اندیشه های صاحبان خرد در مسائل اقتصادی و فعالان عرصه اقتصادی قرار بگیرم.


وی ادامه داد: کشور ما دارای ثروت های مادی و معنوی بسیاری است و نیروی انسانی صاحب نظر و صاحب اندیشه دارد و برکات بسیاری شامل آب، خاک، هوا، فضا، دریا و بسیاری از مواهب برخودار است ضمن اینکه مردمی مسلمان با اراده و متدین دارد و در هر عرصه ای که مردم در آن وارد شده اند عرصه پیروزی بر دشمن بوده است.

رئیسی گفت: بدون تردید امروز هم که با جنگ اقتصادی، سیاسی، روانی و رسانه ای مواجهیم ملت ایران پیروز خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز نقش کارآفرینان و سرمایه گذاران در این کشور قابل توجه است. همه مسئولان موظف هستند از هر نوع کارآفرینی و سرمایه گذاری و تلاش اقتصادی حمایت کنند که این حمایت حقوقی، قانونی، قضایی و هم تسهیلات مالی است.

رئیس قوه قضائیه گفت: در بخش خصوصی سازی نیز نفس واگذاری موضوعیت ندارد که در دولت کاهش تصدی گری پیدا شود و تمام، اگر دولت نقش تصدی گری اش کاهش پیدا کرد باید بعد نظارتش بیشتر شود و بخش توانمند سازی در بخش خصوصی هم افزایش یابد.

رئیسی افزود: اگر صرفاً دولت بخشی را واگذار کرد اما توانمند سازی در کار نبود حتماً بعد از یک مدت آن بخش دچار کاستی و توقف می شود لذا هر چه از نقش تصدی گری دولت کاسته می شود باید بر نقش نظارتی و توانمند سازی افزوده شود تا شاهد رونق تولید باشیم.

وی گفت: امیدواریم به برکت این ایام ما در این کشور حقیقتاً شاهد رونق تولید و تلاش مجاهدان عرصه اقتصاد باشیم وابستگی ها کاهش پیدا کند و شاهد استقلال اقتصادی باشیم. این کار برای کشور که در عرصه های مختلف موفقیت کسب کرده امری دست یافتنی است و این گونه نیست که یک موضوع آرمانی و دست نیافتنی باشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها