رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 443654

عارف: انگیزه‌های ارزشی را در جامعه پررنگ کنیم

ساعت 24- رئیس فراکسیون امید مجلس گفت: باید انگیزه‌های سیاسی در جامعه به حداقل برسند تا بتوانیم انگیزه‌های ارزشی را پر رنگ‌تر از قبل در جامعه رواج دهیم.

style="text-align:justify">محمدرضا عارف نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از غرفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بازدید کرد.

عارف درباره راهکار های حذف موانع موجود بر سر راه امر به معروف مردم نسبت به مسئولان، گفت: در بحث امر به معروف ارزشهای جامعه بسیار اهمیت دارند. باید انگیزه های سیاسی در جامعه به حداقل برسند تا بتوانیم انگیزه های ارزشی را پر رنگ تر از قبل در جامعه رواج دهیم.

وی با اشاره به سخنان ائمه معصومین و قرآن کریم در مرتبه و ارزشمند بودن مسئله امر به معروف، افزود: در رفتار ائمه اگر دقت کنیم مانند امام حسن(ع) که چگونه امر به معروف می کردند و تاثیر گذار بود و حتی پس از 14 قرن می تواند مبنای اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

غرفه ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با برگزاری روزانه ی نشست های مناظره و آزاداندیشی با موضوع «بسترها و موانع امر به معروف مسئولان از سوی مردم» و نیز برگزاری برنامه های ترویجی برای گروه سنی 3 تا 7 سال با محوریت موضوع «مسئولیت پذیری اجتماعی»، پذیرای خیل عظیمی از بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه قرآن کریم است.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها