رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 457039

برای حل مشکلات کشور نباید منتظر دستور بود

ساعت 24-دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان این‌که «در سند راهبردی تحول اشراف باید به نتیجه برسیم» گفت: باید در جهت رفع تهدیدات و آسیب‌ها قدم برداریم و باید اشراف انقلابی ایجاد کنیم.

سردار محمد تولایی در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان با بیان این‌که «دشمنان ما در تلاش هستند تا ولایت را از جامعه ما بگیرند» اظهار کرد: پیروی از رهنمودهای امامین انقلاب رمز پیروزی ملت ایران است. اگر جامعه‌ای امام داشته باشد دیگر زیر بار ظلم نمی‌رود. باید دهه ولایت را گرامی بداریم تا فرهنگ امامت و ولایت در جامعه بیش از پیش ترویج پیدا کند.

وی با بیان این‌که «عدم موفقیت انقلاب‌هایی که ساقط شد نبود ولی فقیه و رهبر بود» گفت: برای دور بودن انقلاب از انحرافات و دور بودن دست بیگانگان از انقلاب مان باید پشتیبان ولایت باشیم.

وی هم‌چنین با بیان این‌که «در وظایف سازمانی باید به اشراف نگاه اعتقادی داشته باشیم» خاطرنشان کرد: سپاه باید در قله‌ها حرکت کند و همچنین باید از انجام کارهایی که نقش الگوسازی در جامعه ندارد پرهیز کند. در سند راهبردی تحول اشراف باید به نتیجه برسیم. باید در جهت رفع تهدیدات و آسیب‌ها قدم برداریم و باید اشراف انقلابی ایجاد کنیم. باید در نیروهای مسلح اشراف را با نظر مقام رهبری ایجاد بکنیم. این کار باعث می‌شود تا این دانش اشراف را در ادارات دیگر نیز داشته باشیم و باید دانش اشراف ایجاد شود و به ارگان‌های دیگر نیز داده شود.

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه پاسداران با تاکید بر این‌که «سپاه باید خود ایده سازی کند» ابراز کرد: برای حل مشکلات کشور نباید منتظر دستور بود.

وی با اشاره به این‌که «بلای بزرگ ادارات و نهادها روزمرگی است» اظهار کرد: معنویت از قله به سمت دامنه سرازیر می‌شود و نیروها نیز از فرمانده الگو می‌گیرند؛ بنابراین فرمانده باید دقت فراوانی داشته باشد.

تولایی با بیان این‌که «آتش به اختیاری خیلی منظم بوده و هیچ موقع با بی نظمی همراه نیست» خاطرنشان کرد: باید در پاسداری از انقلاب مسئولیت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم تا انقلاب با سرعت و قدرت بیشتر برنامه‌های خود را به پیش ببرد. مسیر تکاملی و نیازهای انقلاب را باید به درستی تشخیص دهیم. بسیج و سپاه، پاسدار انقلاب هستند و قیامت ما با اعمالی که امروز انجام می‌دهیم ساخته می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها