رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 461996

تشکیل شورای عالی کار با هدف تامین مسکن کارگران

ساعت 24- در حالی که در آخرین نشست شورای عالی کار موضوع خانه دار شدن کارگران کلید خورد، خبرها حکایت از آن دارد که قرار است در جلسه آتی شورا، راهکارهای تامین مسکن مشارکتی کارگران مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

style="text-align:justify">دویست و هشتاد و پنجمین نشست شورای عالی کار با محور بررسی راهکارهای تقویت تعاونی‌های مسکن و مصرف کارگران، ساز و کارهای تامین مسکن مشارکتی و استفاده از ظرفیت تعاونی های توزیعی برای تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز کارگران سه شنبه دوم مهرماه برگزار شود.


در این نشست معاون امور تعاون و معاون فرهنگی اجتماعی وزیر کار نیز حضور خواهند داشت تا ضمن شنیدن دیدگاهها و نظرات تشکل های کارگری و کارفرمایی، راهکارهای پیشنهادی را بررسی کنند.

پیش از این نشست شورای عالی کار مرداد ماه جاری با حضور معاون روابط کار و نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار شده و موضوع تامین مسکن کارگران و توزیع کالاهای اساسی ارزان قیمت و حمایتهای غیرنقدی در دستور کار
قرار گرفته بود.

در این نشست راهکارهای ترمیم قدرت خرید خانوارهای کارگری، ‌پیگیری آیین نامه تبصره یک ماده ۷ قانون کار وگزارش سامانه جامع روابط کار نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها