رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 465141

صعود پر قدرت بورس پس از هفته نزولی

ساعت24 -شاخص کل بورس پس از افت 14 هزار واحدی در هفته گذشته، با صعود 9 هزار واحدی در روز گذشته بخش عمده ای از این افت را جبران کرد و به کانال 322 هزار واحدی برگشت تا نگرانی ها درباره تداوم روند نزولی و آغاز ریزش بورس کم رنگ شود.

بورس
شاخص کل بورس پس از افت 14 هزار واحدی در هفته گذشته، با صعود 9 هزار واحدی در روز گذشته بخش عمده ای از این افت را جبران کرد و به کانال 322 هزار واحدی برگشت تا نگرانی ها درباره تداوم روند نزولی و آغاز ریزش بورس کم رنگ شود. بر اساس آمارهای معاملاتی، روز گذشته، اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۹۰۱۰ واحد رشد معادل 88/2 درصد به ۳۲۲ هزار و ۵۹ واحد رسید. هفت نماد فارس با ۷۰۲ واحد، فولاد با ۶۱۸ واحد، فملی با ۴۵۴، کگل با ۳۷۳ واحد، شتران با ۳۲۷ واحد، تاپیکو با ۳۰۷ واحد و پارسان با ۳۰۳ واحد رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند. حجم معاملات نیز به هزار و 900 میلیارد تومان رسید. همچنین آیفکس (شاخص کل فرابورس) نیز با 85 واحد رشد در ارتفاع 4154 واحد قرار گرفت. حجم معاملات در این بازار نیز به 797 میلیارد تومان رسید.

امروز، باز هم عرضه اولیه
در همین حال شرکت بورس تهران اعلام کرد: تعداد ۶۰ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد سهام شرکت داروپخش به‌ عنوان چهاردهمین عرضه اولیه، با نماد معاملاتی «دتوزیع» امروز یک شنبه ۲۱ مهرماه در بازار دوم فرابورس انجام می‌شود. این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۲۵۰ تا ۲۳۰۰ تومانی برای هر سهم عرضه می شود. افزون بر این سهمیه ۱۵۰ سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی در نظر گرفته شده و مدیر و متعهد این عرضه نیز شرکت کارگزاری صبا تامین با سقف تعهد خرید ۵۰ درصد سهام قابل عرضه است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها