رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 466139

کنایه منتجب‌نیا به احزاب فولکس واگنی و اتوبوسی

ساعت 24-رئیس هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: وجود مشکلات در کشور به دلیل نبود احزاب به معنای واقعی است؛ آنان که نمی‌خواهند کشور پیشرفت کند، اجازه نمی‌دهند تا حزب به معنای واقعی شکل بگیرد.

خبر
رسول منتجب‌نیا شامگاه شنبه در مراسم ویژه اربعین در جمع شماری از اصلاح‌طلبان استان زنجان با بیان این‌که امروز در شرایط خاصی قرار گرفته‌ایم، افزود: ما نظامی داریم برخاسته از انقلاب مردمی و اسلامی و رهبری حضرت امام(ره) که پاک‌ترین، سالم‌ترین و خالص‌ترین انسان معاصر بعد از معصومین (ع) بود.

وی با بیان این‌که پایه های محکمی برای نظام جمهوری اسلامی تعبیه شده است، اظهار داشت: متاسفانه امروز چالش‌هایی برای نظام، انقلاب و کشور در داخل و در سطح بین الملل وجود دارد و فشارهایی بر مردم هست که ما به عنوان فعالان سیاسی و دلسوزان نظام نمی توانیم نسبت به آن‌ها بی تفاوت بمانیم و خودمان را کنار بکشیم.

وی ادامه داد: باید برای به حداقل رساندن مشکلات مردم دست به دست هم دهیم و فریاد مردم را به مسئولان برسانیم که برخی شان پنبه در گوش گذاشته اند و نمی خواهند بفهمند که بر مردم چه می گذرد؛ البته اگر در جایی دیدیم که اعتراض و فریادی به ناحق هست باید افراد را توجیه کنیم.

وی به ضرورت توسعه کیفی احزاب به جای توسعه کمی تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا احزاب را به جایگاه خودشان برگردانیم، اگر در کشور ۱۰ حزب به معنای واقعی کلمه داشته باشیم، بسیاری از مشکلات حل می شود. ما در کشور حزب به معنای واقعی کلمه اگر هم داشته باشیم، بسیار اندک است، حزب پروانه ای، حزب فولکس واگنی و حزب اتوبوسی نمی تواند دردی از جامعه دوا کند.

وی خاطرنشان کرد: تا در کشور چند حزب قدرتمند به وجود نیاید، تا فعالان سیاسی حزب را به معنای واقعی نفهمیم و محقق نکنیم و حکومت هم کمک نکند تا احزاب قدرتمند شکل بگیرد و نظام حزبی در کشور پیاده شود، روز به روز از خیلی از آرمان ها فاصله خواهیم گرفت.

او اظهار داشت: در مقطعی ۲ قوه در کشور در اختیار اصلاح طلبان بود، ولی کار اساسی و زیربنایی برای اصلاحات در کشور انجام نشد.

وی اظهار داشت: در درون، اصلاحات نیاز به یک جراحی شدید، بازنگری عمیق و یک آسیب شناسی گسترده دارد که متاسفانه گوشی بدهکار نیست و همین طور داریم پیش می رویم و مردم هم روز به روز وقتی می بینند ما حرف می زنیم و جور دیگر عمل می کنیم، طبیعی است که از اصلاحات فاصله می گیرند.

حجت الاسلام منتجب نیا با بیان این‌که نباید بذر ناامیدی را در جامعه بپاشیم، گفت: با امید فراوان باید برای اصلاح تلاش کنیم.

در شرایط برابر می‌توان جوجه‌های هر جناحی را در پایان انتخابات شمرد

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها