رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 469651

اینستاگرام در حال تست یک ابزار جدید برای ویرایش ویدیوهاست

ساعت 24-اینستاگرام در حال تست مجموعه‌ای از ابزارهای جدید ویرایش ویدیو به نام Reels است که به استوری‌ها اضافه خواهند شد. این قابلیت، برای ساختن ویدیوکلیپ‌های ۱۵ ثانیه‌ای که با صدای یک موزیک ترکیب شده‌اند، استفاده خواهد شد. صداهای اضافه‌شده به ویدیوها، به‌راحتی از طریق هشتگ قابل جستجو بوده و حتی خواهید توانست از صدای سایر کلیپ‌ها هم استفاده کنید. البته اینها، چیزهایی هستند که ما قبلا در اپلیکیشن TikTok دیده‌ایم؛ اما اینستاگرام معتقد است که Reels متفاوت از TikTok است.

اینستاگرام در این‌باره گفته:

هیچ‌کدام از دو محصول دقیقا شبیه هم نیستند. ما فکر می‌کنیم که به‌اشتراک‌‌گذاری ویدیو با موزیک یک ایده تقریبا جهانی است و هر کسی ممکن است علاقمند به استفاده از آن باشد. تمرکز ما بر روی این موضوع بوده که چگونه این قابلیت را تبدیل به یک ابزار منحصربه‌فرد برای کاربران‌مان بکنیم.

کاربران اینستاگرام می‌توانند آهنگ‌های محبوب یا صدای سایر ویدیوها را جستجو کنند و ویدیوهای جدیدی را برای یک موزیک یا کلمات صحبت‌شده ضبط نمایند. Reels همچنین یک سری قابلیت‌های جدید ویرایش، مانند کپشن‌های مدت‌دار (یکی از ویژگی محبوب TikTok) و افکت‌های خاص نیز خواهد داشت.

ابزار Reels هم‌اکنون در برزیل تست شده و هنوز تاریخ دقیقی برای ارایه آن در سایر کشورها اعلام نشده است. معرفی این قابلیت، شاید یادآور زمانی باشد که اینستاگرام روش استوری‌های اسنپ‌چت را در اپلیکیشن خود کپی‌برداری کرد و در نهایت توانست کاربران اسنپ‌چت را به سمت خود جذب کند.

البته به نظر می‌رسد شیوه‌ای که TikTok بر پایه آن ساخته شده و عمل می‌کند، به‌کلی متفاوت از اینستاگرام باشد. با این‌حال، ما بسیار کنجکاو هستیم که بدانیم آیا اینستاگرام در ادامه به سمت محتواهای غیررسمی‌تر و سرگرم‌کننده‌تر خواهد رفت یا همچنان به استفاده از بومرنگ اکتفا خواهد کرد.

آی تی رسان

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها