رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 473154

تیراندازی در بیمارستان چک؛ دستکم 4 نفر کشته شدند

ساعت24-یک عامل مسلح پس از ورود به بیمارستانی در شهر «اوستراوا پوروبو» در جمهوری چک، دستکم 6 نفر را مورد اصابت گلوله قرار داد که ظاهراً چهار نفر جان خود را از دست دادند.

یک عامل مسلح امروز (سه‌شنبه) پس از ورود به بیمارستانی در «اوستراوا پوروبو» در شمال شرقی جمهوری چک و در نزدیکی مرز لهستان شروع به تیراندازی کرد.

بنا به گزارش روزنامه انگلیسی «اکسپرس»، در حادثه تیراندازی امروز، ظاهراً ۶ تن مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و گزارش‌های اولیه حکایت از کشته شدن چهار تن دارد.

پلیس محلی با حضور در صحنه حادثه، بیمارستان را تخلیه کرده است و آنطور که «یان هاماچک» وزیر کشور جمهوری چک اعلام کرده، یگان پلیس ویژه از جمله یگان استقرار سریع و بالگرد پلیس وارد تحقیقات درباره این پرونده شده‌ است.

رسانه‌های محلی گزارش کردند که این حادثه در یکی از بخش‌های سرپایی بیمارستان در حدود ساعت ۰۷:۰۰ صبح امروز به وقت محلی (۰۹:۳۰صبح امروز به وقت تهران) به وقوع پیوسته است.

پلیس با صدور بیانیه‌ای درباره این حادثه اعلام کرد: «در پی این حادثه، چهار نفر جان خود را از دست دادند و دو تن دچار جراحات شدید شده‌اند».

در ادامه این بیانیه‌ آمده است: «پلیس به طور جدی در حال جستجو برای (دستگیری) عامل تیراندازی است. ما خواستار همکاری عموم مردم هستیم. در صورت هرگونه اطلاعات، با ما از طریق شماره ۱۵۸ تماس حاصل کنید».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها