رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 478460

میشو: تصمیم فدراسیون علیه شاهین من را بسیار ناامید کرد!

ساعت24-سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می گوید تصمیمی که فدراسیون علیه تیم شاهین گرفت او را بسیار ناامید کرده و در این لحظه شرایط شاهین با بقیه تیم ها مساوی نیست.

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری پیش از بازی با تیم شهرخودرو مشهد گفت: پدیده بسیار تیم خوبی است و معمولا در جدول لیگ در رده های دوم، سوم و چهارم قرار دارند. آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی دارند و الان هم مربی آنها عوض شده است.

وی افزود: پدیده یکی از بهترین تیم های ایران است و فکر می کنم یک بازی خوب ارائه بدهند. ما هم در داخل خانه بازی داریم در حالی که یک قسمت کوچکی از بدنسازی نیم فصل را انجام داده ایم و چون من در کشور ایران یک خارجی هستم تصمیمی که فدراسیون علیه تیم شاهین گرفت واقعا من را بسیار ناامید کرد.

کریستیچوویچ خاطرنشان کرد: در این لحظه شرایط ما با بقیه تیم ها مساوی نیست و متاسفانه تصمیم فدراسیون با تلاش باشگاه و شهر بوشهر هیچ تغییری در آن حاصل نشد. من به عنوان یک مربی می توانم بگویم که من ۱۵ روز آینده را برای بدنسازی نیاز دارم. ما فقط یک بازی دوستانه انجام دادیم و زمان کافی را برای بازی های دوستانه نداشتیم.

این مربی بیان کرد: همینطور ۶ بازیکن جدید به ما اضافه شده است. بعضی از بازیکنان جدید یک تمرین را با ما بوده اند، بعضی ۳-۲ تمرین و بازیکنان با.هم هماهنگی کامل را ندارند که این یک مشکل بزرگ است.

سرمربی تیم شاهین بوشهر گفت: با این حال و با وجود مشکلات موجود در بازی فردا تمام تلاشمان را خواهیم کرد، این امتحان بزرگی برای تیم شاهین است و این زیبایی فوتبال است که هر تیمی می تواند تیم دیگری را شکست بدهد.

وی اظهار کرد: تلاش می کنیم از هر کدام بازیکنانی که به ما اضافه شده اند استفاده کنیم. آقای مشکل پور به دلیل اینکه کارت ITC هنوز برای او صادر نشده نمی تواند بازی کند. می توانم بگم بقیه بازیکنان نیمی آمادگی دارند و نیمی هنوز به آمادگی کافی نرسیده اند و ان شالله تلاش کنیم تا بهترین نحو از آنان استفاده کنیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی شاهین عنوان کرد: بعضی از بازیکنان مصدوم هستند و این در دوران بدنسازی تیم ها طبیعی است و این اتفاق رخ می دهد.

وی در خصوص روند جذب بازیکن باشگاه در نیم فصل بیان کرد: چیزی که در این لحظه مهم است و می توانم در این لحظه بگویم این است که انتخاب زیادی در به کارگیری بازیکن نداشتیم. بازیکنان عالی در اختیار تیم های خود هستند و بازیکن آزاد زیادی در دسترس نداشتیم. آقای مشکل پور از ویتنام برگشتند و بقیه بازیکنان که از باشگاهشان جدا شده اند همچون خروجی های شاهین، و چیزی که باید بگویم ما با بازیکنانی که تازه به جمع ما اضافه شده اند تیم بهتری حواهیم بود. در این لحظه ما می توانیم سه بازیکن فیفا جذب کنیم و همچنین باید یک دروازه بان را به تیم اضافه کنیم و ان شالله این اتفاق نزدیک است.

کریستیچوویچ تصریح کرد: نظر من این است که باید یک مهاجم نیز به تیم اضافه شود، چه از بازیکنان آزاد و یا بازیکن خارجی و می توانم بگویم که آقایان دورقی، شریفات، حیدری، محمودی و همچنین رزاقی پور که بازیکن تیم امید و تراکتور بودند از بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم بتوانند به ما کمک کنند. امیدوارم از نیم فصل قبل خیلی بهتر باشیم و نتایج بهتری به دست بیاوریم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تنها چیزی که نیاز داریم زمان است که بازیکنان از همه نظر به سطح خوبی برسند.

وی ادامه داد: ما در این بازی گادرانی را در اختیار نداریم، او در بازی با سپاهان کارت قرمز گرفت و نمی تواند در این بازی با ما باشد. مصطفی احمدی هم به دلیل آسیب دیدگی و مشکل پارگی ماهیچه نمی تواند در این بازی همراه ما باشد. در این دو هفته اخیر آقای بهروز، صارمی و مشایخ نتوانستند با ما بازی کنند و فقط یکی دو روز است که به ما اضافه شده اند. از نظر سلامتی بقیه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند اما از نظر کیفیتی مطمئن نیستم. بعد از بازی با پدیده مجددا یک دوره ۱۵ روزه زمان در اختیار داریم که تمرینات بدنسازی را انجام داده و بتوانیم تیم را به سطح آمادگی بهتری برسانیم.

وی در پاسخ به میزان امیدواری خود برای ماندگاری شاهین در لیگ برتر اظهار کرد: می توانم بگویم که با مشکلات بسیار زیادی روبرو هستیم و همچنین این را باید بگویم ماندن شاهین تنها به شخص من بستگی ندارد و این مهم به هواداران، مجموعه باشگاه، مدیریت و بازیکنان نیز بستگی دارد و همه در کنار هم می توانند این اتفاق را رقم بزنند؛ اما فدراسیون با تصمیم خود کاری کرده که ما را از حق مساوی خود نسبت به بقیه باشگاه ها محروم کرده و این کار خیلی ناپسندی است.

سرمربی شاهین بوشهر تاکید کرد: از جانب خودم می توانم بگویم که تمام تلاش و دانش و تجربه ام را در اختیار این تیم قرار می دهم تا بتوانیم در لیگ بمانیم و مطمئن باشید اگر این اعتقاد را نداشتم اینجا نمی ماندم و از تیم می رفتم.

به گزارش ایسنا، برنامه بازی شاهین بوشهر و شهرخودرو مشهد از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۶ دی ماه به ساعت ۱۴ همان روز تغییر یافت.

گفتنی است نشست خبری مربی تیم شهر خودرو مشهد به دلیل تاخیر پرواز برگزار نشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها