رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 480199

لاریجانی به نماینده عضو جبهه پایداری: مظلوم نمایی نکنید /ادعای یک نماینده درباره حقوق ۲۴ میلیونی یکی از مدیران مجلس /حواشی صحن علنی پارلمان

ساعت24-جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حواشی و تصمیماتی چون اعلام وصول طرح ممنوعیت تولید سلاح هسته‌ای و انتقاد یک نماینده مجلس از لاریجانی همراه بود.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به علی لاریجانی گفت: شما در نطق پیش از دستور خود گفتید اوضاع اقتصادی کشور خوب است در حالی که سفره مردم کوچک شده است. همچنین شما مطالبی را درباره علمکرد مجلس مطرح کردید، اوضاع اقتصادی مردم خوب نیست و آنان انتظارات حل مشکلات‌شان را از مجلس دارند.

بنابر گزارش فارس، در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس خطاب پژمان فر اظهار داشت: آقای پژمانفر بر خلاف آئین نامه داخلی مجلس صحبت می کنید، چرا که باید لایحه دو فوریتی تمدید مهلت آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف صحبت کنید. از سویی گفتید سفره مردم کوچک شده است، آیا نگاهی به اوضاع کشور نمی کنید؟

پژمانفر پاسخ داد: معمولا شما اجاره نمی دهید ما صحبت کنیم، تذکر و اخطارهای خود را بیان کنیم. معمولا ما فرصت طرح مباحث خود را نداریم و معمولا صحبت کردن با شماست.

لاریجانی خطاب به پژمانفر که می گفت ما فرصت طرح مباحث خود را نداریم، گفت: میکروفن در حال حاضر در اختیار شماست و بهتر است موضوع را مطرح و مظلوم نمایی نکنید.

علت دریافت حقوق ۲۴ میلیونی یکی از مدیران مجلس بررسی شود

حسینعلی حاجی دلیگانی دیگر عضو جبهه پایداری نیز در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: اگر ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه درباره در معرض دید قرار گرفتن حقوق مدیران و مقامات تاکنون اجرا شده بود، بعد از سه سال خبرهایی درباره حقوق برخی از مدیران مطرح نمی شد.

بنابر آنچه مهر نوشته است، وی بیان کرد: گفته شده است که یکی از مدیران مجلس ۲۴ میلیون تومان حقوق می گیرد و هشت وام جاری دارد که این مسائل به شأن مجلس شورای اسلامی آسیب می رساند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: دیوان محاسبات این موضوع را بررسی کرده و نظر داده است.

اعلام وصول طرح ممنوعیت تولید سلاح هسته‌ای

در جلسه امروز مجلس همچنین احمد امیرآبادی موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد:

طرح تشکیل سازمان نظام مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات

طرح ممنوعیت تولید، نگهداری و استفاده از سلاح هسته‌ای و مبارزه با آن

طرح الزام نیروهای نظامی به افشای اطلاعات نظامی-امنیتی آمریکا در منطقه غرب آسیا در چارچوب منافع ملی

طرح الحاق دو تبصره به ماده ۳۰ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور

طرح استفساریه بند الف ماده ۲ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، عدم ورود و صلاحیت سازمان بازرسی به مصوبات شوراهای محلی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها