رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489086

ممنوعیت ورود به پارک‌های اصفهان تا ۲۰ فروردین

ساعت24- معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

style="text-align:right">معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: طبق مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان ممنوعیت تردد شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌های شهری تا ۲۰ فروردین ماه تمدید شده است.

حسین امیری اظهار کرد: این تصمیم برای سلامت شهروندان اتخاذ شده و در همین رابطه بنرهای اطلاع رسانی در ورودی پارک ها و بوستان ها نصب می شود.

وی با بیان اینکه نیروهای کنترل نظارت و پارکبان‌ها با همکاری نیروی انتظامی از ورود شهروندان به بوستان‌ها جلوگیری می‌کنند، تصریح کرد: نورپردازی تمام المان‌های شهر خاموش شده و نیروهای کنترل و نظارت شهرداری اصفهان با هماهنگی نیروی انتظامی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر برای هدایت و راهنمایی شهروندان و توصیه به ماندن در خانه مستقر شده اند.

امیری ادامه داد: پارک خودروها سرتاسر مسیر حاشیه زاینده رود ممنوع است و پارکینگ تمام پارک‌ها نیز در کل مناطق ۱۵ گانه شهر مسدود شده و از ورود خودرو ممانعت به عمل می‌آید.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، وی دامه داد: ۴۵ اکیپ پیشگیری از تخلفات، مانع از حضور شهروندان در بوستان ها و پارک ها می شود و در این ایام هم با کلید به دستان، برخورد کرده اند. این اکیپ ها در روزهای 12 و 13 فروردین، به طور ویژه فعالیت داشتند. این گشت ها در حاشیه رودخانه زاینده رود و دیگر مناطقی که احتمال حضور مردم و تردد خودروها وجود دارد مشغول گشت زنی هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حاشیه رودخانه با نوارهای خطر امکان حضور و تردد شهروندان را کاهش داده و مأموران در حال تذکر به افراد و خودروها هستند.

وی با بیان اینکه خودروهایی که در اطراف پارک ها و رودخانه تردد داشته باشند برای بار اول تذکر دریافت خواهند کرد، گفت: در صورت تکرار با همکاری نیروی انتظامی این خودروها اعمال قانون می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها