رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 489140

بی توجهی راننده جان عابر پیاده را گرفت

ساعت24-ئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت یک عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده پژو در خیابان زرند تهران خبر داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت از فوت یک عابر پیاده بر اثر بی توجهی راننده پژو در خیابان زرند تهران خبر داد.
سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت اظهار داشت: ساعت ۰۰:۴۰ بامداد امروز در خیابان زرند به شرق بعد از تقاطع یک دستگاه سواری پژو به علت عدم توجه به جلو به شدت با یک نفر عابر پیاده برخورد می‌کند.
رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه سرعت زیاد نیز در این حادثه مزید بر علت عدم توانایی رانده در کنترل خودرو بوده، گفت: سرعت زیاد این سواری باعث شده تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و، چون زمانی برای ترمز کردن و ایست کامل نداشه با عابر پیاده به شدت برخورد می‌نماید.
وی افزود: در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل حادثه فوت می‌کند.
این مقام انتظامی گفت: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی منطقه ۹ پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.
مومنی گفت: به همین علت، در این محدوده شاهد بار ترافیک جزیی بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت.
این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: تمام حواس راننده حین رانندگی می‌بایست معطوف به رانندگی کردن باشد و طبق قوانین خوردن و آشامیدن، سیگار کشیدن صحبت با تلفن همرا ممنوع می‌باشد و رانندگان گرامی کاملاً باید به جلو توجه کافی داشته باشند تا بتوانند رانندگی ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.
در انتها موُمنی اظهار داشت: با توجه به خلوتی معابر و احتمال افزایش سرعت امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها