رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 508479

کشف دو تکه از بدن یک مرد در سطل زباله

ساعت 24-ساعت 11 صبح چهارشنبه 22 مرداد، گزارش کشف بالا تنه یک مرد از سوی ماموران کلانتری 160 خزانه به بازپرس جنایی پایتخت اعلام شد.

به دنبال اعلام این خبر بازپرس محمد جواد شفیعی با تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. جسد داخل سطل زباله‌ای کشف شده بود و مرد کارتنخوابی که به سراغ جمع‌آوری ضایعات داخل سطل زباله رفته بود، جسد را پیدا کرده بود.
متخصصان پزشکی قانونی از روی نیم تنه و دست‌های قربانی اعلام کردند که از زمان مرگ حدود 6 ساعت می‌گذرد. همچنین مشخص شد که جسد متعلق به مرد جوانی است.نیم تنه و دست‌ها برای شناسایی هویت و مشخص شدن علت قتل به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت به پزشکی قانونی منتقل شد.
در حالی که تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت ادامه داشت، کارگران پسماند شهرداری در کهریزک پاهای مرد جوانی را کشف کردند. پاهایی که به نظر می‌رسید متعلق به بالا تنه‌ای است که صبح آن روز کشف شده بود.
به دستور بازپرس جنایی، پاها به پزشکی قانونی منتقل شد تا مشخص شود متعلق به همان جسد است یا خیر. از سویی بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل‌های کشف نیم تنه و پاها را صادر کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها