رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 533952

نظر گواردیولا درباره مقایسه ستاره تیمش با گاسکوئین

ساعت24-سرمربی منچسترسیتی اعلام کرد فیل فودن باید در هر بازی توانایی خودش را اثبات کند تا بتواند به انتظارهای زیاد از خود پاسخ دهد.

به نقل از تایمز، فیل فودن ۲۰ ساله در سیتی عملکرد بسیار خوبی داشته است و خیلی ها او را با وین رونی و پل گاسکوئین دو ستاره سابق تیم ملی فوتبال انگلیس مقایسه می کنند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره مقایسه ستاره جوان تیمش با دو ستاره شاخص تیم ملی انگلیس گفت: فودن باید یاد بگیرد که فشارها را تحمل کند. الان خیلی ها منتظر دیدن بازیهای او هستند و او باید در هر دیداری که به میدان می رود و هر دقیقه ای که در زمین حضور دارد، توانایی های خودش را به نمایش بگذارد. او جوان است و باید بداند که دوران سخت هم برای او فرا خواهند رسید و باید با تمرکز بالا تنها روی بازی خودش تمرکز کند.

فیل فودن در دیدار برابر لیورپول عملکرد خوبی داشت و زننده یکی از گلهای تیمش نیز بود. در همین رابطه پپ گواردیولا اضافه کرد: فودن با این سن و سال بازیهای زیادی برای ما انجام داده است و باید همین روند را نیز ادامه دهد و اصلا به آمار و ارقام فکر نکند. از او می خواهم فقط به زمین بازی فکر کند. همه چیز به خودش بستگی دارد که بتواند یک ستاره برای تیم و تیم ملی کشورش شود یا چیز دیگر.

منچسترسیتی باید امشب چهارشنبه در جام حذفی به دیدار سوانزی برود و در ادامه در لیگ برتر با تاتنهام دیدار خواهد داشت. سیتی شانس اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و در صورتی که این اتفاق رخ دهد، گواردیولا به سومین قهرمانی در فوتبال انگلیس می رسد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها