رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 542637

تبدیل خانه مسکونی به مزرعه بیت کوین در تهران

ساعت 24- ماموران پلیس ۴۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را از یک واحد مسکونی در محدوده ستارخان کشف و ضبط کردند.

سرهنگ ضرغام آذین، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ دراین باره گفت: مدتی قبل به دنبال دریافت خبرهایی از منابع اطلاعاتی و خبری در خصوص تبدیل یک واحد مسکونی به محلی برای استخراج غیرقانونی بیت‌کوین و خرید و فروش دستگاه‌های ماینر، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ستارخان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از اطمینان از گزارش‌ منابع خبری هماهنگی لازم را با مقام قضایی انجام داده و مجوز عملیات را دریافت کردند، گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که این واحد مسکونی به مزرعه استخراج غیرقانونی بیت کوین تبدیل شده و علاوه بر آن خرید و فروش ماینر و خدمات پس از فروش آن نیز به طور گسترده در محل انجام می‌شود.

آذین با تاکید بر اینکه تمامی این اقدامات بر خلاف قانون و بدون هرگونه مجوزی انجام می‌شد، گفت: در مجموع ماموران ۴۰۰ دستگاه ماینر را از این محل کشف و ضبط کردند که البته تعدادی از این دستگاه ها فعال نبوده و برای فروش یا تعمیر در محل قرار داشت اما تعدادی از آنها نیز فعال و در حال استخراج ارز دیجیتال بودند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه هفت نفر شامل سه زن و چهار مرد نیز دستگیر شدند، اظهارکرد: برای دستگیر شدگان پرونده‌ای جداگانه تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. واحد مسکونی نیز با حکم قضایی پلمب شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها