رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551113

لغو ممنوعیت تردد شبانه در ۲۷ و ۲۸ خردادماه/ پایان تبلیغات نامزدهای شوراها ۲۴ امشب

ساعت24-رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره برگزاری انتخابات گفت: شب جمعه و شب شنبه یعنی ۲۷ و ۲۸ خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

شکراله حسن بیگی در مورد تمهیدات لازم جهت تردد در روز منتهی به انتخابات اظهار داشت: نامه معاون امنیتی، انتظامی و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا به سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر درخواست لغو ممنوعیت تردد شبانه در شب منتهی به انتخابات و همچنین شب انتخابات ارسال شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط انتخابات شب جمعه و شب شنبه به این سبب که عوامل اجرایی جهت تحویل صندوق ها باید اقدام کنند موضوع ممنوعیت منع تردد شبانه در پنجشنبه و جمعه مطرح شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه مردم رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند، تاکید کرد: بر این اساس شب جمعه و شب شنبه یعنی ۲۷ و ۲۸ خرداد منع تردد شبانه لغو و خودروها جریمه نمی شوند.

حسن بیگی در مورد زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات اظهار کرد: زمان تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری، مجلس خبرگان و میاندوره ای مجلس شورای اسلامی تا ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ادامه دارد.

وی ادامه داد: زمان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۶ خرداد یعنی ۲۴ امشب می باشد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۶۱ آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید شده مدت فعالیت تبلیغات انتخاباتی برای کلیه نامزدهای انتخاباتی یکسان است و ۸ روز قبل از روز اخذ رای آغاز می شود و تا ۲۴ ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه دارد.

حسن بیگی تاکید کرد: زمان تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ساعت ۲۴ امشب به اتمام می رسد و بعد از آن تبلیغات ممنوع است و جرم انتخاباتی محسوب می شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها