رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 551622

خرید و فروش سیم کارت همراه اول

رپورتاژتبلیغی/اپراتور همراه اول، نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور ایرانی است که در سال 1372 بنیان گذاری شد. این اپراتور از زیر مجموعه‌های شرکت مخابرات بوده و از پرسرعت‌ترین شبکه‌ی اینترنت همراه نیز پشتیبانی می‌کند. همراه اول در تمام سال‌های فعالیت‌اش، موفق به واگذاری 95 میلیون سیم کارت شده است که این موضوع یک دستاورد قابل توجه برای این اپراتور به شمار می‌آید. به علاوه، توانسته شبکه‌ی اینترنت پرسرعت همراه خود را به همه‌ی نقاط ایران گسترش دهد. هم‌چنین همراه اول ارائه دهنده‌ی سرویس رومینگ بین‌الملل در 112 کشور نیز هست.

خبر
style="text-align:justify">اگر شما قصد خرید و یا حتی فروش سیم‌کارت همراه اول را دارید می‌توانید بدون نیاز به حضور در دفاتر پیشخوان یا نمایندگی‌ها این کار را انجام دهید!. سایت رندباز این امکان را برای شما به ارمغان آورده است که در کمترین زمان و با صرف حداقل انرژی اقدام به خرید و فروش سیم‌ کارت همراه اول کنید، این وبسایت به عنوان اولین سامانه‌ی جامع خرید و فروش آنلاین سیم کارت شناخته می‌شود. این سامانه با فراهم آوردن یک بستر گسترده و منعطف، نیازهای معاملاتی مخاطبین در حوزه‌ی سیم کارت را برآورده می‌کند. رندباز دربردارنده‌ی بیش از 140 هزار سیم کارت است که در انواع و قیمت‌های متنوع و گوناگون در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. هم‌چنین این وبسایت دارای بیش از 1000 فروشگاه متفاوت است که شرایط خرید و فروش را به بهترین نحو برای کاربران فراهم می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های رندباز، جامعه‌ی گسترده‌ی مخاطبین است. باید گفت که روزانه حدود 10 هزار نفر از این وبسایت بازدید می‌کنند و همین نکته می‌تواند امتیازی باشد برای گروه خریداران و هم‌چنین فروشندگان سیم کارت. از دیگر خصوصیات مهم و برجسته‌ی سامانه‌ی رندباز، می‌توان به سیستم جست و جوی پیشرفته‌ی آن اشاره کرد که به شما امکان آن را می‌دهد تا در کم‌ترین زمان و با سادگی هر چه تمام‌تر، گزینه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید.

خرید سیم کارت همراه اول

همانطور که میدانید اپراتور همراه اول به دلیل خدمات کاربردی‌اش و داشتن گسترده‌ترین پوشش شبکه در کل کشور متقاضیان بسیار زیادی دارد و سیم‌کارت‌های این اپراتور در کل به دو صورت دائمی و اعتباری به مخاطبین عرضه می‌گردد، به همین دلیل اگر قصد خرید سیم‌کارت همراه اول را دارید با حجم بالایی از سیم‌کارت‌ها مواجه خواهید شد که طیف وسیعی از قیمت‌ها را شامل می‌شود و البته رند بودن سیم‌کارت یکی از عواملی‌ست که بر قیمت سیم‌کارت تاثیر بسزایی دارد. اگر شما مایل به خرید سیم‌کارت همراه اول چه از نوع رند و چه از نوع معمولی باشید در رندباز به راحتی می توانید سیم‌کارت مورد نظر خود را پیدا کنید و دلیل آن هم حجم بالای سیم‌کارت‌های همراه اول موجود در این وبسایت می‌باشد.

فروش سیم کارت همراه اول

اگر شما به هر دلیلی قصد فروش سیم‌کارت همراه اول خود را دارید مانند خرید سیم‌کارت از دو طریق می‌توانید اقدام به این‌ کار کنید، روش اول مراجعه‌ی حضوری به دفاتر پیشخوان است که به احتمال بالا با روند فروش سیم‌کارت دراین دفاتر آشنایی کامل را دارید و اما روش دوم فروش سیم کارت در بستر اینترنت است و خب خبر خوش این است که سایت رندباز امکان این را فراهم کرده است که شما بتوانید سیم‌کارتتان را به راحتی به فروش برسانید با ورود به این وب سایت دو گزینه پیش روی خود خواهید داشت. فروش فوری سیم کارت و ایجاد فروشگاه اختصاصی. اگر مایل به ایجاد فروشگاه اختصاصی باشید؛ بعد از کلیک روی همان گزینه، می‌توانید برای خود پنل شخصی بسازید و سیم کارت همراه اول را ثبت کنید. و اگر مایل بهخرید و فروش سیم کارت همراه اول

خود باشید اطلاعات سیم‌کارت شما در قالب پیامک برای خریداران ارسال می‌گردد و در صورت تمایل شما در قسمت فروش فوری مانند یک آگهی به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین اگر ارزش سیم‌کارت خود را نمیدانید رندباز برای قیمت‌گذاری سیم کارت همراه اول شما نیز چاره‌اندیشی کرده است. به این صورت که یک ربات برای قیمت‌گذاری سیم کارت شما طراحی نموده که استفاده از خدمات آن رایگان می‌باشد. به علاوه شما می‌توانید از یک کارشناس خبره نیز در این زمینه کمک بگیرید. لازم به ذکر است که بهره بردن از خدمات کارشناسی، رایگان نیست.

خریداران محترم باید توجه داشته باشند که در وبسایت رندباز با دو نوع فروشگاه مواجه خواهند شد. دسته‌ی اول شامل فروشگاه‌هایی هستند که نماد اعتبار رندباز و درگاه پرداخت اینترنتی را دارا هستند؛ و دسته‌ی دوم دربردارنده‌ی فروشگاه‌هایی هستند که فروشگاه‌های بدون نماد اعتبار رندباز را شامل می‌شود. گروه اول در واقع دفاتر خدمات مشترکینی هستند که رندباز مجوزهای آنان را مورد بررسی و تایید خود قرار داده اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانید به راحتی به خرید اینترنتی اعتماد کنید و مدام نگران از دست رفتن وجه پرداخت شده‌ی خود هستید، باید به شما بگوییم که رندباز این گروه از فروشگاه‌ها را به طور کامل ضمانت می‌کند و دیگر دلیلی برای نگرانی نیست. اما گروه دوم اشخاص حقیقی، فروشگاه و دفاتر خدمات مشترکینی هستند که اقدام به تهیه‌ی نماد اعتبار رندباز ننموده‌اند.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها