رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 556775

شوک به تیم ملی؛ اسکوچیچ دو مدافع وسط را از دست داد!

ساعت 24-دو مدافع وسط تیم ملی فوتبال به علت پارگی رباط صلیبی نمی‌توانند این تیم را در بازی‌های سرنوشت ساز انتخابی جام جهانی همراهی کنند.

به گزارش ایسنا، مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی شنزن چین بدترین خبر برای دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران است که به تازگی دیگر مدافع جوان و آینده دار تیمش را هم از دست داده است.

پورعلی گنجی که به تازگی از مصدومیت نسبتا طولانی برگشته بود و در مسابقات انتخابی جام جهانی در بحرین در تعدادی از بازی ها به میدان رفت، شب گذشته در مسابقات لیگ چین مصدوم شد که این باشگاه اعلام کرد او از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده است.

پیش از این نیز، عارف غلامی، مدافع جوان تیم ملی در داربی ۹۶ پایتخت مصدوم شد و به علت پارگی رباط صلیبی فصل کنونی و بخش اعظمی از فصل آینده را از دست داد.

با توجه به شدت و نوع این مصدومیت ها، هر دو بازیکن به علت عمل جراحی، دوران نقاهت و بازپروری، مدت زمان زیادی را از فوتبال دور خواهند بود و به همین دلیل بازی های آینده تیم ملی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی را از دست خواهند داد.

تیم ملی ایران یک ماه دیگر در شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی باید به مصاف سوریه و عراق برود و تا فروردین ۱۴۰۱ باید ۱۰ دیدار حساس و سرنوشت ساز را برگزار کند. با مصدومیت پور علی گنجی و عارف غلامی، در حال حاضر سه مدافع وسط تخصصی از اردوی اخیر تیم ملی باقی مانده اند.

شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان و مجید حسینی سه مدافعی هستند که سلامتی آن ها بیش از هر زمان دیگری برای سرمربی تیم ملی مهم است و اسکوچیچ باید امیدوار باشد در خلال مسابقات پیش رو هیچ گونه خطری این بازیکنان را تهدید نکند.

المپیک توکیو| واکنش بسکتبالیست آمریکا به دیدار مقابل ایران

بازیکن تیم ملی آمریکا گفت: ما درطول بازی فشار زیادی به ایران وارد کردیم چون برای رسیدن به مراحل بالاتر و روند بهتر تیمی به این پیروزی نیاز داشتیم.
المپیک توکیو| واکنش بسکتبالیست آمریکا به دیدار مقابل ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، بم ‌آدبایو، بازیکن تیم ملی بسکتبال آمریکا پس از دیدار با ایران در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: بازیکنان ایران بازیکنان خوبی هستند و باهم خوب کار می‌کنند. ما درطول بازی فشار زیادی به ایران وارد کردیم چون برای رسیدن به مراحل بالاتر و روند بهتر تیمی به این پیروزی نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: هنوز نمی‌توان درباره رقبای اصلی آمریکا در راه کسب مدال طلا صحبت کرد چون هنوز در دور مقدماتی هستیم و باید خود را ارتقا دهیم، زیرا بازی‌های دور حذفی بسیار متفاوت خواهد بود. از طرفداران در ایران تشکر می‌کنم و قدردان آن‌ها هستم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها