رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 557214

محدودیت‌های ترافیکی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری/ جزییات

ساعت 24-رییس پلیس پایتخت از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری خبر داد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه همایش اجرایی و عملیاتی مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بیشترین مسئولیت را در این دو مراسم عهده‌دار است که در این رابطه برنامه‌ریزی مفصلی در نظر گرفته و با دستگاه و سازمانهای مختلف مانند عزیزان در سپاه، مجلس و یگان حفاظت شخصیتها هماهنگی انجام داده‌ایم.

رئیس پلیس تهران افزود: برای فردا (مراسم تنفیذ) محدودیتهای ویژه ترافیکی در محدوده خیابانهای ولی عصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر از ساعت ۹ صبح تا حدود ۱۳ اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: برای روز چهاردهم مرداد (مراسم تحلیف) نیز برنامه ویژه‌ای در نظر داریم، در محدوده اطراف مجلس و خیابانهای منتهی به میدان بهارستان، از ساعت ۱۳ طرحهای ویژه ترافیکی و انتظامی اجرا می‌شود و تردد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به کل در محدوده‌های مدنظر ممنوع خواهد بود.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه جمعی از مهمانان خارجی در سطوح مختلف به تهران خواهند آمد تصریح کرد: به همین منظور تمام امکانات را به کار گرفته‌ایم، عزیزان در پلیس راهور، پیشگیری و یگان امداد طرحهای ویژه ترافیکی، انتظامی و ایست و بازرسی را انجام می‌دهند همچنین کنترلهای نامحسوس و اطلاعاتی با بهره‌گیری از ده‌ها گشت اطلاعاتی در تهران در این چند روز اجرا می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها