رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 566129

ادعای تشکیل «پایگاه محرمانه» رژیم صهیونیستی برای رصد ایران

ساعت24-وبگاه عبری‌زبان «واللا نیوز» ادعا کرد، ارتش رژیم صهیونیستی برای رصد فعالیت‌های منطقه‌ای ایران و برنامه هسته‌ای این کشور، یک «پایگاه محرمانه» تشکیل داده است.

html>

طبق گزارش یک رسانه رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم با ایجاد یک پایگاه محرمانه در حال رصد برنامه هسته‌ای و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران است.

بنا بر گزارشی که خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از وبگاه عبری زبان «واللا نیوز» منتشر کرد: «ارتش اسرائیل یک پایگاه اطلاعاتی و تحلیلی برای نظارت بر فعالیت‌های ایران به ویژه در ارتباط با برنامه هسته‌ای خود ایجاد کرده است».

طبق گزارش واللا نیوز، این پایگاه بسیار محرمانه که طی ماه‌های اخیر تاسیس شده، افسران و تحلیلگران اطلاعاتی اسرائیل را دور هم جمع کرد و در نتیجه اصلاحات در درون سازمانی در نهادهای اطلاعاتی (این رژیم) راه اندازی شد».

ادعا شده که وظیفه این پایگاه تازه تاسیس ارتش رژیم اشغالگر قدس، شناسایی و تحلیل اقدامات محرمانه ایران در زمینه برنامه هسته‌ای این کشور است.

ادعای رصد برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران توسط رژیم صهیونیستی در شرایطی انجام شده که این رژیم تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا است.

مقام‌های رژیم صهیونیستی از قبیل نفتالی بنت نخست‌وزیر این رژیم، طی ماه‌هی اخیر بارها علیه برنامه هسته‌ای ایران لفاظی کرده و در دیدارها با مقام‌های غربی از قبیل آمریکا و انگلیس خواستار اعمال فشار بر ایران و بردن به شورای امنیت سازمان ملل شده‌اند.

بنا بر گزارش واللا نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از این پایگاه برای رصد فعالیت‌های منطقه‌ای و حضور این کشور در منطقه هم بهره می‌گیرند.

طبق روایت این رسانه رژیم صهیونیستی، ارتش از این پایگاه برای شناسایی حضور نظامی ایران در سوریه و انجام حملات به تاسیسات نظامی گروه‌های نزدیک به ایران در سوریه استفاده می‌کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها