رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 591351

بلینکن ایران را تهدید کرد: با عواقب شدید روبرو خواهید شد!

ساعت24-وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه فضاسازی های اخیر این کشور و طرح ادعاهای واهی علیه ایران در رابطه با ترور مقامات پیشین توئیت تهدیدآمیزی را علیه ایران منتشر کرد.

html>

به گزارش خبرآنلاین، آنتونی بلینکن در توئیتی با استناد به ادعاهای وزارت دادگستری آمریکا نوشت:

پیام ما به ایران روشن است؛ ما تهدید به خشونت علیه آمریکایی‌ها را تحمل نخواهیم کرد و این قطعاً شامل مقامات دولتی سابق نیز می‌شود. هر حمله‌ای با عواقب شدید روبرو خواهد شد.

وزارت دادگستری آمریکا روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای ادعا کرد که "ش. پ."، یک شهروند ایرانی ۴۵ ساله قصد داشته است برای تلافی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در ژانویه ۲۰۲۰، جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت ترامپ را ترور کند.

وزارت دادگستری آمریکا همچنین مدعی شد که پ. قصد داشته است در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در ایالات متحده، آن‌ها را به پیاده کردن نقشه ترور جان بولتون یا در واشنگتن و یا در مریلند مجاب کند.

آکسیوس در ادامه گزارش داد: سند اتهام حاوی جزئیاتی در مورد یک "کار دوم" است که به گفته این منبع آگاه اشاره‌ای به مایک پمپئو دارد. این سند جلوتر به یک مقام ارشد سابق دولت ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ اشاره می‌کند که نامی از وی برده نشده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها