رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 600701

تزریق فیلر لب پاسداران

زیبایی مقوله‌ای است که برای افراد مختلف به شکل‌های متفاوتی تعریف شده‌است. آنچه در بین همه افراد مشترک است، توجه به زیبایی و تلاش برای حفظ یا تامین آن است.

این روزها به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، روش‌های تأمین زیبایی مختلفی در حوزه پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد و افراد بسیاری از این روش‌ها استقبال می‌کنند. هر چند شیوه انجام این روش‌های زیبایی یکسان است؛ اما تجربه و مهارت پزشک زیبایی نقش بسیار مهمی در کیفیت آن دارد. فیلر لب یکی از پرطرفدارترین روش‌های تأمین زیبایی چهره‌ است. تزریق فیلر لب، به عنوان بهترین راه کار زیبایی لب‌ها مصداق بارز این مسئله یعنی اهمیت انتخاب پزشک متخصص جهت تزریق فیلر لب است. در ادامه ضمن معرفی بهترین فیلرهای لب راجع به این روش زیبایی و هر آنچه مربوط به آن است، صحبت می‌کنیم.

فیلر لب چیست؟

اگر قبل از معرفی بهترین فیلر لب، به بررسی این روش تأمین زیبایی بپردازیم، خالی از لطف نخواهد بود. در تعریف فیلر می‌توان گفت یک ماده ژله‌ای است که هیالورونیک اسید ماده اصلی آن را تشکیل می‌دهد. از آنجا که این ماده با چربی و بافت بدن سازگاری دارد، تزریق آن به عنوان یک روش غیرتهاجمی شناخته شده و علاوه بر تأمین زیبایی، به جوانسازی پوست نیز کمک می‌کند. تزریق فیلر به زیر پوست، سبب حجیم شدن و رفع چین و چروک های ناحیه تزریق می‌شود. هر چند این روش درمان زیبایی موقت است، اما مزایای آن به قدری است که تمدید آن توسط پزشک متخصص نیز با استقبال خوبی همراه‌ است. کاربرد تزریق فیلر لب در واقع رفع نقص‌های لب است. بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها که از حالت لب خود رضایت ندارند، می‌توانند با تزریق فیلر، لب‌های خود را برجسته و زیبا سازند. قطعا حجیم شدن لب‌ها به داشتن لبخند زیبا نیز کمک بسیاری می‌کند.

فیلر لب چیست؟ ماندگاری فیلر لب چقدر است؟ | فایندز

به این ترتیب علاوه بر تصحیح چین‌ها و فرورفتگی‌های لب و حجیم شدن آن، فرم لب‌ها نیز به زیباترین شکل ممکن تغییر می‌کند. در مورد تزریق فیلر نکات قابل توجه بسیاری وجود دارد و قطعا بهترین فیلر لب به تزریقی تعلق می‌گیرد که تمامی این نکات در آن لحاظ شده‌ باشند. به عنوان مثال همیشه هدف از تزریق فیلر، افزایش حجم لب نیست، هدف کلی این درمان زیبایی، اصلاح نقص‌های لب است. بنابراین گاهی برای تحقق این هدف بسته به نیاز بیمار، تزریق فیلر در خطوط دور لب کفایت می‌کند. علاوه بر این‌ها پزشک با پیش نیازهای جوانسازی پوست اطراف دهان آشناست و مواد فیلر را بر اساس آن تزریق می‌کند. در ادامه راجع به نواحی مهم در تزریق فیلر لب صحبت خواهیم کرد.

images_1669882678.jpg

کاندیدای مناسب تزریق فیلر لب

حفظ و درمان زیبایی به خصوص زیبایی صورت، برای همه افراد مهم است؛ اما قبل از این که به درمان زیبایی فکر کنید، باید سلامت جسمی خود را تأمین کنید. هر چند تزریق فیلر یک درمان زیبایی غیرتهاجمی است، اما به هر حال همه افراد کاندیدای مناسبی برای انجام آن نیستند. برای این که بهترین و کم عارضه ترین تزریق فیلر لب را داشته ‌باشید، باید قبل از هر چیزی به وضعیت سلامت خود رسیدگی کنید. به دلیل اهمیت این مسئله، متخصص فیلر لب قبل از تزریق فیلر وضعیت سلامت شما را به صورت دقیق معاینه کرده و اگر از شرایط مناسب برای تزریق فیلر لب برخوردار باشید، در یک جلسه مشاوره نکات مهم و مراقبت‌های لازم قبل و بعد از تزریق را یادآوری می‌کند. به این ترتیب افرادی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای خاص مانند: دیابت، اختلالات انعقادی، لوپوس و غیره هستند و یا افرادی که زخم و تب خال دارند، کاندید مناسبی برای فیلر لب نیستند.

البته این دسته از افراد نیز می‌توانند با مشورت پزشک معالج و تحت شرایط خاص، تزریق فیلر لب را انجام دهند. این نکته را در نظر داشته‌ باشید. همان‌طور که گفتیم، در تزریق فیلر به عنوان یک درمان زیبایی قبل از تأمین فاکتورهای زیبایی، رفع نقص‌های لب و تأثیر آن بر چهره مورد توجه قرار می‌گیرد. بنابراین زمانی می‌توانید کاندید مناسبی برای بهترین فیلر لب باشید که توقع نابه‌جایی از پزشک خود نداشته‌ باشید.‌ در مورد کاندیدای مناسب برای تزریق فیلر لب این نکته را در نظر داشته‌باشید. آن دسته از افرادی که به دلیل مسائل ژنتیکی لب‌های کوچکی دارند و برای برجسته ساختن آن به پزشک مراجعه می‌کنند، باید از فیلرهای قابل جذب استفاده کنند.

این دسته از افراد معمولا جزو رده‌های سنی جوان هستند و با هدف تأمین زیبایی تزریق فیلر لب را انجام می‌دهند. اگر برای فیلر لب این افراد از چربی‌های غیرقابل جذب استفاده شود، ممکن است با عوارضی همچون جا به جایی مواد فیلر زیر پوست لب و یا گلوله‌های قابل لمس مواجه شوند. با این حساب می‌توان گفت پزشک متخصص زیبایی برای انجام بهترین تزریق و دریافت بهترین نتایج از تزریق فیلر لب به تمام جزئیات توجه می‌کند.

images_1669882685.jpg

دلایل محبوبیت تزریق فیلر لب

تا اینجا مختصری راجع به چیستی فیلر لب، کاربرد و مزایای آن صحبت کردیم. حال می‌توانیم دلایل محبوبیت تزریق فیلر لب را بررسی کنیم. همان‌طور که گفتیم، مهم‌ترین فاکتور در انجام بهترین تزریق فیلر لب، تخصص و تجربه متخصص این درمان زیبایی است. متخصص تزریق فیلر لب، از تخصص و مهارت بالایی در این زمینه برخوردار است. علاوه بر آن پزشک تمامی مراحل تزریق و برجسته سازی لب را در یک محیط کاملا ایزوله و بهداشتی انجام می‌دهد. جالب است بدانید پزشکی که تزریق لب را انجام می‌دهد، باید از علم زیباشناسی برخوردار باشد. در واقع پزشک شما باید به خوبی بداند که ساختار ارگونومیک لب هر فرد چه میزان فیلر نیاز دارد، کدام ناحیه آن برای تزریق مناسب است، کدام فرم لب با چهره او تناسب دارد و فاکتورهای بسیار دیگر که متخصص زیبایی از علم آن برخوردار است.

ژل‌های استفاده شده در تزریق فیلر لب، همگی دارای هیالورونیک اسید و از معتبرترین برندهای دنیا هستند. تمامی این ژل‌های پرکننده کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند. به همین خاطر بهترین نتایج از تزریق فیلر لب را برای شما رقم می‌زنند. لازم به ذکر است نیاز است پزشک، با تخصص کامل در این زمینه بهترین مواد را متناسب با نیاز پوست لب شما انتخاب ‌کند. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت فیلر لب، قیمت خدمات درمان زیبایی آن است. حتما می‌دانید که درمان‌های زیبایی تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند. تزریق فیلر نیز از این قاعده مستثنا نیست. البته تزریق فیلر لب به اندازه جراحی‌های زیبایی دیگر سخت و پر هزینه نیست‌. با این حال قیمت آن تحت تأثیر فاکتورهای متعددی در نوسان است. قیمت فیلر لب در حالت کلی، به نوع مواد آن و برند تولیدکننده، میزان تزریق و مواردی از این قبیل بستگی دارد.

جمع‌بندی

فیلر لب در واقع نوعی ماده ژله‌ای از ترکیبات مختلف با پایه هیالورونیک اسید است که تزریق آن در لب و نواحی اطراف آن به عنوان یک روش درمان زیبایی پرطرفدار شناخته می‌شود. انجام بهترین تزریق فیلر لب به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که یکی از مهمترین آن‌ها، تخصص و مهارت پزشک متخصص فیلر لب است. برای همین توصیه می‌شود برای اطمینان از کیفیت خروجی کار، یک پزشک متخصص، ماهر و معتبر را انتخاب کنید. کلینیک زیبایی دکتر محمدحسین کره ای متخصص پوست و مو در پاسداران با برخورداری از علم زیباشناسی، تخصص و مهارت بالا، همراه داشتن کادر مجرب و متخصص بهترین انتخاب برای شما جهت انجام انواع تزریقات زیبایی، لیزر و جوانسازی محسوب می‌شود.

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است..

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها