رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 631143

بررسی ابعاد مختلف فوت متخصص قلب

ساعت 24 - رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در جلسه‌ای با مسئولان استان لرستان، به بررسی پرونده فوت پرستو بخشی متخصص قلب و عروق پرداخت که مشغول گذران دوره طرح در شهرستان دلفان بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان، رئیس کل سازمان نظام پزشکی و نایب رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مقامات قضائی و سایر مدیران و مسئولین ذی ربط، روز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ابعاد و زوایای فوت مرحومه پرستو بخشی متخصص قلب و عروق، مورد بررسی قرار گرفت.

پیش از این، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تهیه گزارش جامع و کامل از حادثه فوت پرستو بخشی متخصص قلب، خبر داده بود.

پزشکان متخصص طرحی، به رغم اینکه بیشترین بار خدمت در بیمارستان‌ها را به ویژه در شهرستان‌ها و مناطق دور از مراکز استان‌ها بر عهده دارند؛ اما از حداقل حمایت‌ها برخوردارند.

پرداختی‌های حداقلی با تاخیرهای طولانی مدت، یکی از چالش‌های پزشکان متخصص طرحی است. به طوری که رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، میانگین دریافتی پزشکان متخصص طرحی را حدود ۱۲ تا ۱۳ میلیون در ماه عنوان کرده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها